Sunrise

Schitterende cake de Sunrise.
Een cake die de lucht vult met prachtige tails to willow.
Mooi breed deze effecten en lekker hoog.
Ik heb deze in viervoud besteld, mooi voor een show met only goud.

ben ik beetje nieuwsgierig waarom je voor deze kiest en niet de Golden Willow van Zena. Ze verschillen namelijk zo weinig.

ben ik beetje nieuwsgierig waarom je voor deze kiest en niet de Golden Willow van Zena. Ze verschillen namelijk zo weinig.

Mag je gewoon vragen hoor Richard.
De Golden Willow van Zena neem ik ook. (2x)
Alleen voor de Sunrise kan ik een hoge korting krijgen. :p

Afgaande op de filmpjes. Heb ze dus nog niet in het echt gezien;

- Sunrise blijft langer hangen
- Sunrise heeft de willows meer naar beneden hangen
- Sunrise heeft een net iets sneller tempo waardoor de lucht net goed gevult blijft maar ook net niet te snel gaat.

Daarbij komt dat ze de Golden willow hier niet in de buurt verkopen.

Laatst bewerkt:
De Sun Rise...
Tsja, ik kan je er helaas weinig over vertellen. Mijn film van de Sun Rise is helaas helemaal out of focus. Daarbij komt dat dit goud al zo lastig is vast te leggen. De film is dus niet eens upload-waardig.
De knal was goed, erg goed. Bursts van willows zijn al-tijd hard. Maar het boeket heb ik ervaren als "gewoon een gouden willow". Sorry dat ik niet exact meer weet hoe en wat. Omdat ik niets afwist van Bon Firworks, wist ik ook niet waar ik op moest letten. Ik heb mij meer bezig gehouden met filmen, dan met de cakes ter plekke te beoordelen.

en da's een oud productiefilmpje, waarna de Sunrise is veranderd en het nieuwste filmpje ervoor in de plaats gekomen... Ouwe koeien uit de sloot halen, heet dit :p

En toch heb ik vanavond op de demo in Lopik de versie van het filmpje hierboven gezien :bonk:. Hopelijk heeft iemand het op film staan.

Vond het trouwens niet heel erg spectaculair deze cake, beetje flets :sad:

En toch heb ik vanavond op de demo in Lopik de versie van het filmpje hierboven gezien :bonk:. Hopelijk heeft iemand het op film staan.

Vond het trouwens niet heel erg spectaculair deze cake, beetje flets :sad:

Heb daar in lopik gefilmd en zal de film bij demo lopik 07-12-09 erop zetten.

Ben het met de vorige sprekers eens.
Een van de weinige cake,s van Bonfireworks waarvan ik niet onder de indruk was.
Geen slechte cake hoor, maar minder als op het filmpje.
Wel mooi alleen dat goud, maar daarvan hebben we er meer en voor minder geld.

Ook ik vond deze niet denderend. Het is gewoon een gouden willow. Niets meer, niets minder. Ik vind hem vrij saai, maar hij leent zich wel voor doorlonten en combineren van cakes. Maar als je dan de prijs ziet, bedenk je je dat je andere willow cakes kan krijgen voor minder geld.

Filmpje gevonden van de Sunrise, geschoten bij de demo in Lopik van gisteren:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De TWEEDE HELFT welteverstaan.

Ok, ik heb deze al besteld maar weet dus nu beter hoe deze in de volgorde te plaatsen: tussen wat kleur,meer geweld en grotere boeketten. Veel dank aan de bezoekers van deze demo('s) !!

Toch opvallend om te zien dat bij beide demo's de versie van het oude filmpje is geschoten...

Ik vond deze op de demo in Lopik ook niet erg indruk maken. Hopelijk biedt de Golden Willow meer plezier!!!

Dit goud is echt heel erg dun, want volgens mij was het toch echt deze die ik net zag in een show (ken geen cake van B&W die er zo uit ziet) :D Burst was gewoon goed hard, en de boeketgrootte was ook ok: niet opvallend enorm, maar zeker ook niet zo klein als sommigen vreesden. Enige minpuntjes dus mss dat het goud bijna té dun is, en dat het wat langer had mogen blijven hangen/vallen.

Deze op de demo van de vuurwerkhal gezien en was erg te spreken over deze cake. Heb hem dan ook twee keer in een goudproject verwerkt. Vind het zeker geen slechte cake, hij onderscheid zichzelf wel van de rest vind ik. De 'soort' goud en de rustige manier van vallen, heerlijke cake!

Ik snap de negatieve reacties niet van deze cake. Had hem op de gok er bij genomen want ik was in een impulsieve bui in de vuurwerkshop :bonk: Ik vond hem erg mooi, mooi groot en de lucht was even mooi gevult met meerdere gouden burst's te gelijk in de lucht. Moet er dan wel even bij zeggen dt ik dan ook een enorm willow fan ben :)

Back
Bovenaan