Sunbeam-5 [Uitloop 2019]

Ik sluit mij hier bij aan. Ik heb voor dit jaar de Sunbeam 1, 3 en 4 besteld. Vorig jaar heb ik de 2 gehad en het jaar daarvoor ook al een keer de 3.
Alleen de 5 ontbreekt dan nog (en alle nog volgende nummers :p :wink::wink: )

Eddy.

Dit was de topper van mijn sunbeams :) Ik had de 1, 3 & deze 5 maar deze had verreweg de langste tails. En dan die crackling mines, die waren heerlijk zo agressief en fel. Deze was echt spectaculair. De 1 & 3 ook hoor, maar deze maakte ook bij de omstanders de meeste indruk :)

had de 1 en 4 afgelopen jaar zie mijn post super cakes beter als de tails van fanstyles italian en spanish waarbij er 10 tegelijk gaan dit jaar de 4 nog een keer en 5 als toetje

Mooi donker gouden tails, die bizar lang bleven hangen. De crackling mines vond ik er niet echt bij passen, leidde af, gouden blink was mooier geweest.

Had nog een Sunbeam 5 over van 2018/2019. Was toch nog wel even genieten weer hoor. Die zeer sierlijke gouden glitter tails, welke je steeds hoger ziet en hoort komen. Dikke mine in elke rij. Echt genieten! :D
Zonde dat die uitloop is...

Ik heb in de laatste officiële jaarwisseling 2019-2020 ook nog een exemplaar hiervan geschoten. Hele sierlijke tails! Valt heel goed te combineren in een project met andere waaier shaped cakes.

Back
Bovenaan