Sunbeam-4

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SB-04
Artikelnaam: Sunbeam-4
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Silver glitter mine + green glitter mine and ti tail.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 50 x 12 x 20cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

sb-04_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu de Golden Wave eruit is, is dit een mooie toevoeging op de Nederlandse markt. Mines komen wat beter uit dan de paarse mines in de andere cake.

Tempo mag van mij wel ietsjes hoger. Zou ook wel een Sunbeam willen zien met een 'X effect'. Ja, die benaming verzin ik nu hier ter plekke, maar ik bedoel dus een tails cake van 6-8 tubes die in de 2 hoeken begint, en als een Z shape naar elkaar toe werkt. Hetzelfde idee krijg je met 2 dezelfde Z-shape tegenover elkaar zet (dus Lont cake A links onder, cake B rechtsboven en de handel tegelijk aansteken)

Om het te verduidelijken; het effect zoals in dit filmpje (niet van mij noch bekende) gedemonstreerd wordt met Fuego's:

Ik had er 2, beide verwerkt in een projectje. Deze had ik aangepast naar een dubbele z-shape. Alleen is de laatste rij vermist geraakt:bonk:. Deze laatste rij is wel afgegaan maar ik weet nog niet wanneer.

(de normale plaats ik ook nog)

Prachtige brocade tails in ieder geval en super hoog! Top product.

En hier numero 2 zoals deze bedoeld is:

De vermiste rij is ook weer terug, blijkbaar was ik een lontje vergeten weg te stoppen en had die knalcake een extra rij aangestoken. Ik tel namelijk 6 salvo's

Geweldige films mannen, bedankt. Wat een kwaliteit cake is dit.
Tails zijn lekker dik en blijven lang branden, toppertje dit.

Back
Bovenaan