Pyroguy VWC lid 18 sep 2012 #1 Artikelnummer: 9502 Artikelnaam: Summer Glory Bruto Gewicht: ... Netto Kruitgewicht: ... Aantal Schoten: 25 Effectomschrijving: Witte tails en gouden glitter boeketten Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Richtprijs: €29,95 Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2012
Artikelnummer: 9502 Artikelnaam: Summer Glory Bruto Gewicht: ... Netto Kruitgewicht: ... Aantal Schoten: 25 Effectomschrijving: Witte tails en gouden glitter boeketten Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Richtprijs: €29,95
S shinji VWC lid 19 sep 2012 #5 Ik vind de tail goed, vind de gouden blinkers goed, vind de fluit goed, alleen de combinatie slaat helemaal nergens op, jammer hoor
Ik vind de tail goed, vind de gouden blinkers goed, vind de fluit goed, alleen de combinatie slaat helemaal nergens op, jammer hoor
Pyroguy VWC lid 19 sep 2012 #6 Wat ik me af vroeg tijdens de demo: Hoort het dat er gouden blinkers met en zonder burst in zitten? Of horen ze allemaal met burst te zijn?
Wat ik me af vroeg tijdens de demo: Hoort het dat er gouden blinkers met en zonder burst in zitten? Of horen ze allemaal met burst te zijn?
kaboem VWC lid 7 okt 2012 #8 Slappe hap zeg voor 30euro, of moet het positieve puntje zijn het 40seconde duurt?