Sublime Colours [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 5378
Artikelnaam: Sublime Colours
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 240 shots
Effectomschrijving: De Sublime Colours van PRO-line Fireworks is een 240 shots compound met 20mm tubesize. Deze compound heeft lekker veel schoten welke ritmisch in salvos worden afgevuurd. Het mooiste goud met de helderste blinkers en mooiste kleuren verzorgen een spectaculair geheel. Door zijn 240 schoten een goede tijdsduur met voldoende actie om de menigte te blijven entertainen.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 209,00
Voorverkoopprijs: € 189,00
Onlineprijs: € 169,00

5378_sublime colours_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Kijk ik verkeerd of zie ik niet heel veel kleuren...Hij heet Sublime Colours dus ik dacht een erg kleurrijke bak..Maar dat valt mij een beetje tegen maar misschien komt dat op film niet over.

Kijk ik verkeerd of zie ik niet heel veel kleuren...Hij heet Sublime Colours dus ik dacht een erg kleurrijke bak..Maar dat valt mij een beetje tegen maar misschien komt dat op film niet over.

Zal voor een klein deel te maken hebben met de afstand op de film, waardoor je de kleuren niet zo goed ziet. Maar het klopt dat het niet alleen maar kleuren zijn, ook ghost en goudeffecten. De naam is ook een beetje een knipoog naar de oude Excellent Colours in verband met de schietstijl.

Back
Bovenaan