Strong obelix [Uitloop]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 684
Artikelnaam: Strong obelix
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 2000 gram
Aantal schoten: 154 - compound
Effectomschrijving: 1 x aansteken! 154 schots compound box, 2 kg kruit gevuld met vario tubes extreme knallen enorme boeketten en natuurlijke effecten die nog nooit eerder zijn vertoond!
Kartoneenheid: 1 / 1
Adviesprijs: 199.99

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wat ik bedoel. In feite 4 cakes (4x 500gr) voor het dubbele verkopen omdat het nu toevallig compound moet zijn. Prijs is belachelijk.

Dit is wat ik bedoel. In feite 4 cakes (4x 500gr) voor het dubbele verkopen omdat het nu toevallig compound moet zijn. Prijs is belachelijk.

Volgens mij zijn er veel meer 4x500 grams boxen met ween adviesprijs van 199 euro.
En Cafferata is altijd nog net iets duurder kwa advies prijzen.
Toch zal ook deze box op veel plaatsen veel goedkoper te koop zijn.

Deze net om 18.00 gedaan!wat een spijt,ongelofelijk mooi blok zeg:yes:had ik niet verwacht.deze is 00.00 waardig

ik had hem ook in de mystery actie gekocht,vond hem ook prachtig.de eerste schoten dacht ik van dat is niks....maar toen kwam ie los,die dikke mine's prachtig..
als ie nog weer voor een goede prijs te krijgen is in de buurt dan neem ik hem zeker weer mee.
Deze net om 18.00 gedaan!wat een spijt,ongelofelijk mooi blok zeg:yes:had ik niet verwacht.deze is 00.00 waardig

Back
Bovenaan