Strong Celebration [Uitloop 2020]

ik bedoel op de manier van de korting op evo vorig jaar...dat je misgrijpt kan gebeuren ja,maar dat sommige mensen inhalig gaan worden...
Dan kunnen ze wel bezig blijven met het sturen van mails. Ik heb dit jaar ook een paar keer misgegrepen omdat ik te laat was.

Hoort er nu eenmaal bij. Sometime you lose, sometime you win :D

Blijven jullie maar lekker zeuren ik heb net mania gebeld en heb alle boxen opgekocht dus jullie hebben allemaal lekker niks :p

Deze toch ook maar meegepakt, ziet er leuk uit voor die 35 euro. Lekker tempo en salvo's, we gaan het meemaken

Bij Gebro is er een minimale aankoopwaarde van 75,- als je de Strong Celebration wil. Verder heb ik geen idee.

Bij Gebro is er een minimale aankoopwaarde van 75,- als je de Strong Celebration wil. Verder heb ik geen idee.

Dat kan helemaal niet!
Een winkelier kan ze zelf niet eens de Strong Celebration bestellen, want dit kan alleen online worden besteld door de consument ergens halverwege december.
Er worden alleen door Vuurwerkmania de online bestellingen afgestuurd.

Dat kan helemaal niet!
Een winkelier kan ze zelf niet eens de Strong Celebration bestellen, want dit kan alleen online worden besteld door de consument ergens halverwege december.
Er worden alleen door Vuurwerkmania de online bestellingen afgestuurd.

Kan dus wel. Dit omdat de Strong Celebration ook onder de naam Super Celebration is geïmporteerd. De strong Celebration wordt binnenkort via de mania site aangeboden. De Super Celebration wordt nu al door een aantal verkooppunten aangeboden.

Het betreft wel dezelfde box, alleen andere naam.

Kan dus wel. Dit omdat de Strong Celebration ook onder de naam Super Celebration is geïmporteerd. De strong Celebration wordt binnenkort via de mania site aangeboden. De Super Celebration wordt nu al door een aantal verkooppunten aangeboden.

Het betreft wel dezelfde box, alleen andere naam.

Bedankt voor de info!
Waarom is die Super Celebration dan niet overal bestelbaar?

Bedankt voor de info!
Waarom is die Super Celebration dan niet overal bestelbaar?

Het komt regelmatig voor dat een bepaald product maar bij een selectief aantal verkooppunten wordt aangeboden. Kijk maar naar sommige producten van Rubro. Maar waarom dit is weet ik niet.

Back
Bovenaan