Strato Vector

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
1img_8257__10.jpg

Artikelnummer: SL52
Artikelnaam: Strato Vector
Aantal Schoten: 10 Schots
Effectomschrijving: Een 10 schots batterij met diverse effecten. Als Finale 3 schoten tegelijkertijd van rode en groene Dahlia met knetter.
Verpakkingseenheid: 10/1
Richtprijs: €16,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is de Stra Vector een cake die Beko in het verleden verkocht.
Dus eigenlijk weer terug van weggeweest.
Heeft iemand nog info over deze cake? Uitwerkingen en misschien zelfs filmbeelden?

Rechtstreeks uit de BEKO folder uit 2000:

28. Strato Vector: 10x een overweldigende explosie van goudvuur. Een verrassend stuk vuurwerk.

De strato vector was vroeger een cake uit de Blue Moon Collectie, die BEKO enige tijd heeft geimporteerd. Zomaar plotseling was deze collectie verdwenen. Wat mij bijstaat van de blue moon artikelen is dat ze toch wel minder waren dan de SKYline collectie die BEKO nu nog steeds heeft. Helaas geen persoonlijke ervaring met dit stuk vuurwerk. Wie wel? ik ben ook wel benieuwd!

:)

Nee lijkt niet op de Whammy.
Het is inderdaad een pot met wit mine effect, toch lijkt het mine effect wat te hebben van een tail als ik het mij goed herinner.

Ik geef hier bewust mijn mening nog even niet over, eerst aanzien hoe dit product is geworden. Heb er echter al wel ervaring mee.

Deze heb ik ook gehad 2007/2008. Volgens de omschrijving was het inderdaad silver mines, maar ik vond het meer weg hebben van dikke tails. 6,75 heb ik er voor betaald en veel meer vind ik hem eigenlijk ook niet waard...

Hieronder nog een foto:

Officiele product omschrijving Beko 2008-2009 :

Een 10 schots batterij met diverse effecten.
Als Finale 3 schoten tegelijkertijd van rode en groene Dahlia met knetter.

10 stuks in karton
Adviesprijs : € 16.50

ik heb deze pot vorige week bij Salon Roger gekocht, 7,40 (of 7,49 weet niet meer precies)
alleen ziet die er niet zo uit als in de beginpost
iemand een filmpje erover?

Filmpje met dank aan Vuurwerkpaleis Zeeland en Beko vuurwerk :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Aardige cake, hier te koop voor 14,95. Hij is redelijk, maar niet top. Prijs beetje aan de hoge kant vind ik persoonlijk.

:bye:

Ik had zeker de 10 shots versie met enkel mines/dikke tails. De buitenste vier tubes waren gevuld met klei (voor de stabiliteit denk ik...), dus vandaar!

Ik dacht zelf eerst ook dat er vier tubes niet afgegaan waren :rolleyes:

na lang zoeken dit topic gevonden ,gelukkig lees ik de reactie's
ze zijn weer terug van weggeweest, echter nu 17.50!!!!!
Had hem gelijk in m'n winkelwagen gepleurd maar gelukkig lees ik nu de reacties' en heb ik hem verwijderd!

Helaas had ik deze pot gekocht.
Ik had de oude versie met alleen maar mines erin verwerkt.
Prachtig hoor, maar niet voor 17.50 euro. Echt heel erg zonde voor zoveel geld.

Mooie cake, fijn tempo, finale is ook erg kleurrijk, prijs is een beetje aan de hoge kant, ja vind ik wel een leuke cake van Beko. :)

Back
Bovenaan