Straat Mascleta topic

vuurvent

VWC lid
Ik zal hier de komende dagen/weken wat video's van straat mascletas/nocturnas plaatsen.

Heb je zelf ook een straat mascleta film, post hem gerust hier.
de bedoeling is dat er zoveel mogelijk verschillende straat showtjes in dit topic komen.

Ik trap af met de straat mascleta van Ricassa
16 maart om 24:00 uur bij Calle Los Centelles

Posten maar!

Wij hadden het geluk dat we dit jaar op 1 hoog boven een mascleta zaten. Wij als echte mannen op het balkon! Overigens niet aan te raden zonder oordoppen! Wat ging dat hard en wat een geweld.

Haha oke, zal je ongetwijfeld wel gezien hebben haha, weet wel dat er de 19e nog wat gasten vroegen of ik wist waar er nog meer shows waren, maar we liepen gewoon met de meute mee dus wie weet zat je daar wel tussen.

Haha oke, zal je ongetwijfeld wel gezien hebben haha, weet wel dat er de 19e nog wat gasten vroegen of ik wist waar er nog meer shows waren, maar we liepen gewoon met de meute mee dus wie weet zat je daar wel tussen.

Nee man, ik was samen met m'n neef :wink:
Wat ik wel weet is dat ik volgend jaar zorg dat ik een volledig programmaboekje in m'n bezit krijg.
Scheelt heel veel tijd met zoeken, en zo kun je ook meer straatmascleta's achtereenvolgend bekijken :D

Klopt, wij hadden dan een whatsapp groep met een zooi mensen die in valencia rondliepen, en elke dag kregen we daar het programma van de straat mascletas op.

Back
Bovenaan