Stookdag Amersfoort

Het topic voor de stookmeeting Amersfoort.

Aanmelding alleen nog mogelijk voor mensen alleen!!

Tot nu toe:
*Steef-Kaboom
*Appelsapliefhebber
*Shell-Martijn
*Decibel
*De Knaller
*Kwintos
*JohnDoe
*Sh0ck
*MOH1975

Lijstje huisregels

• Er wordt NIKS gesloopt. Slopers morgen thuisblijven en hun huis opblazen
• Gelieve geen cobra's enz af te steken.
• Er wordt geen alcohol genuttigd tijdens het stoken, niet alleen voor je eigen veiligheid maar er zijn ook wat jongere mensen bij!

Foto-HNAF4S8O.jpg

Foto-BBMWQWLH.jpg

Foto-43ANQMLH.jpg

+ http://www.youtube.com/watch?v=xALbFTtP8Sc&hd=1" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=xALbFTtP8Sc&hd=1"> http://www.youtube.com/watch?v=xALbFTtP8Sc&hd=1" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vele freaks bij elkaar stoken? Kan niet beter toch?!

Veel plezier iedergeval de 31e, duurd nog maar ruim 2 maanden..:D

Ik heb het misschien over het hoofd gezien,maar waar/welke locatie gaan jullie stoken.
Vindt het een leuk idee en wens jullie alvast een plezierige stooksessie toe.

PS, wel filmen!!!!

Ik heb het misschien over het hoofd gezien,maar waar/welke locatie gaan jullie stoken.
Vindt het een leuk idee en wens jullie alvast een plezierige stooksessie toe.

PS, wel filmen!!!!

Er zal met 3 cams gefilmt worden :D We hebben een mooi plein en grasveld rondom een sporthal tot de beschikking :)

Zal zo spoedig eens fotos plaatsen.

Nog 1 mededeling, we gaan geen alcohol nuttigen tijdens het stoken!

Er zal met 3 cams gefilmt worden :D We hebben een mooi plein en grasveld rondom een sporthal tot de beschikking :)

Zal zo spoedig eens fotos plaatsen.

Nog 1 mededeling, we gaan geen alcohol nuttigen tijdens het stoken!

Dit vind ik een goed idee, al zal ik de avond ervoor wel een borrel lusten...
Maar het word zo te zien een flinke groep, dit betekent veel variatie in vuurwerk, de een heeft veel knal en de ander heeft veel sier. Van mij mag veel vuurwerk, als er maar niet gesloopt word.. Maar dat lijkt me duidelijk..

Lijstje huisregels :p

• Er wordt NIKS gesloopt. Slopers morgen thuisblijven en hun huis opblazen :)
• Gelieve geen cobra's enz af te steken. Nitraten en vlinders zijn oke!
• Er wordt geen alcohol genuttigd tijdens het stoken, niet alleen voor je eigen veiligheid maar er zijn ook wat jongere mensen bij!

Lijstje huisregels :p

• Er wordt NIKS gesloopt. Slopers morgen thuisblijven en hun huis opblazen :)
• Gelieve geen cobra's enz af te steken. Nitraten en vlinders zijn oke!

Pijlen mogen wel??

Is het niet wat om binnenkort met zijn allen samen te komen om te overleggen over projecten en dergelijke?

Ik zou zeggen 1 van de zaterdagen in November. Aankomende zaterdag of die week erop?

Is het niet wat om binnenkort met zijn allen samen te komen om te overleggen over projecten en dergelijke?

Ik zou zeggen 1 van de zaterdagen in November. Aankomende zaterdag of die week erop?

Daar heb ik al een soort van voorstel over gedaan, alleen ik kreeg niet veel reacties...

Back
Bovenaan