Stienenfireworks Sittard (Limburg)

seahorse

VWC lid
Deze winkel is hier ook nog niet vermeld.
Zeer zeker de moeite waard vriendelijke mensen goede prijzen.
wij halen al jaren ons vuurwerk hier,service zeer dik in orde.
Altijd leuke acties tijden de verkoopdagen.

Misschien kun je wat basis info zoals website, collecties, telefoonnummer en adres geven. Nu is het nogal een zinloos topic zonder inhoud.

Dit is inderdaad in mijn ogen wel een van de beste winkels in het zuiden. Zeer vriendelijk en zeker ook ZEER goedkoop!

dit is de beste vuurwerkwinkel van limburg.....

En kan meneer Katan dat ook nog onderbouwen? Het is nogal makkelijk om even één van je dealers een veer in de reet te steken, maar ik ben daar niet van onder de indruk zolang dat zonder op feiten beruste inhoud is gebaseerd . :bye:

En kan meneer Katan dat ook nog onderbouwen? Het is nogal makkelijk om even één van je dealers een veer in de reet te steken, maar ik ben daar niet van onder de indruk zolang dat zonder op feiten beruste inhoud is gebaseerd . :bye:

kijk even naar de prijzen en niet alleen naar katan produkten zegt denk ik genoeg voordeel voor iedereen niet alleen als je voor 200-400-1000 haalt

Inderdaad een super winkel!

Ik bestel er al vanaf vorig jaar, en de producten zijn echt op en top.
Mooie merken die hij verkoopt, goede acties en over het algemeen gewoon super prijzen!

Laatst nog een praatje gemaakt met the man himself, echt een aardige gozer! Gelukkig iemand die het nog voor zijn hobby doet en niet voor het geld!

Inderdaad een super winkel!

Ik bestel er al vanaf vorig jaar, en de producten zijn echt op en top.
Mooie merken die hij verkoopt, goede acties en over het algemeen gewoon super prijzen!

Laatst nog een praatje gemaakt met the man himself, echt een aardige gozer! Gelukkig iemand die het nog voor zijn hobby doet en niet voor het geld!

Over acties gesproken ze hebben dit jaar een freaksactie
http://www.freakpyromaniacs.com/for...menkopen-actie-stienen-fireworks-sittard.html

Minimale bestelbedrag van deze actie is €100 euro netto.
Er wordt 35% korting gegeven op Bon en katan en 30% op Hardix en Zena en dan bestaat ook nog de mogelijkheid om van bepaalde artikelen o.a Gorgeous, Wodka blue de mogelijkheid om mee te delen in een karton tegen nog aantrekkelijkere prijzen.Geen slechte actie zou ik zo zeggen :D

Een top winkel met top acties mensen in limburg ga hier eens kijken.
Zeer groot assortiment met eenliefhebber als verkoper top zaak.

Wat een mooie freakactie bij stienenfireworks.
Een heel erg groot assortiment tegen superprijzen,super gezellige winkel met vriendelijke mensen.
Wij zijn toch weer heel blij in limburg met deze winkel.:shocked:

Afgelopen december voor de eerste keer vuurwerk besteld in de voorverkoop bij Stienen Fireworks. Op mijn lijstje stonden o.a. Pulse driver, Poisnous spider, 4-event cake, chrystal gold box en Shining stars (2x). Mijn complete bestelling is jl. zaterdag uitgeleverd, petje af, een zeer dikke pluim hiervoor!!!!! Geen vervangende artikelen nodig, alles gekregen wat ik besteld had, hier kunnen diverse andere winkeliers in het zuiden nog wat van leveren. Zeer mooi assortiment. Voor bijna alle producten kan ik zeggen, zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Verder een TOP-service. In onze ogen op dit moment de beste vuurwerkwinkel in het zuiden. Ik kom hier zeker terug. De beste wensen uit Heerlen bij deze voor Ron en zijn team.

Ik koop hier al heel wat jaartjes mijn vuurwerk. Vind het een top tent met goede prijzen en super service. ik raad de mensen toch zeker aan om hier naar toe te komen die in de buurt van Sittard wonen want de prijs/kwaliteit is hier dik in orde!!

Zoals we gewend zijn van stienenfireworks zal er dit jaar zeker wel weer iets gebeuren.
Het is nog vroeg maar ik denk dat er wel weer spetterende acties gaan komen.
Ze staan al jaren bekend om een super assortiment en zeer scherpe aanbiedingen.
we zullen ons laten verassen komende tijd.
De site is trouwens nog niet geupdate.

Er word weer gewerkt aan de site van stienenfireworks.

Zo te zien gaan ze dit jaar ook de vip premium collectie verkopen.
Ben erg benieuwd

Back
Bovenaan