Stichting Staakt het Vuren opgericht tegen vuurwerk

ZO NUTTELOOS DIT..

WORDT ER ZEER PISSIG VAN. ZONET EVEN EEN VRIENDELIJK MAILTJE VERSTUURD:

JULLIE ZIJN ECHT EEN STEL ZEURPIETEN. JULLIE STICHTING IS COMPLEET NUTTELOOS. TUURLIJK IS DAT SLOPEN NIET GOED. MAAR VERBIEDEN ZAL JULLIE ECHT NIET LUKKEN. HET IS EEN TRADITIE IN NEDERLAND. KLAAR!

DUS WEGWEZEN MET DIE SITE, WEG MET JULLIE IDEE, WEG MET JULLIE STICHTING!

VEEL SUC6 MET JULLIE STICHTING. INVLOED ZAL HET NIET HEBBEN...

MVG,

DIVERSE VUURWERK FREAKS

----------------------------------------------------------------------------------

zin om een mailtje te sturen naar hun?:devil: :

http://www.staakthetvuren.com/contact.php
eigelijk niet zo n heel slecht plan . maar dan moeten de mailtjes
wel voor verhoor zijn::angry::devil:

Laatst bewerkt:
Geachte heer / mevrouw,

Hierbij wil ik graag uw aandacht vragen voor een bijzonder burgerinitiatief. Stichting Staakt het Vuren roept op tot bewustwording en discussie rond onze jaarwisseling, dit doen ze middels een landelijk Vuurwerksymposium op 10 december in Oosterpoort, Groningen (en een persconferentie / boekpresentatie in Nieuwspoort, Den Haag op 8 december). Dit initiatief is niet bedoeld om vuurwerk te verbieden, maar juist om er op een bewustere manier mee om te gaan en een dialoog te starten. Uw visie is dus hierbij dus van groot belang! Helpt u ons om dit belangrijke onderwerp op de politieke agenda te zetten?

· Wist u dat 75% van de ongevallen rond de jaarwisseling door legaal vuurwerk veroorzaakt wordt?

· Wist u dat het afsteken van vuurwerk de Nederlandse belastingbetaler een miljard per nacht kost?
· Wist u dat dit nog maar twee van de vele feiten rond vuurwerk zijn die de Stichting verzameld heeft? Een diepgravend onderzoek van verontruste burgers heeft geleid tot een feiten- en aanbevelingenboek, een dagboek en een roman: een vuurwerkpakket vol knallers die op 8 en 10 december gepresenteerd zal worden.

Met sprekers van o.a.. De Nederlandse Oogartsenvereniging, Het Vlaams Instituut voor Technologisch Onderzoek en vertegenwoordigers van de vuurwerkbranche wil de Stichting tijdens het symposium op 10 december alternatieve oplossingen aandragen en aanbevelingen aanbieden aan de overheid, gemeenten en instanties als brandweer, politie en zorginstellingen (zie bijlage voor meer informatie, achtergronden en programma van het symposium en contactgegevens van de Stichting.)

Wat willen we bereiken? Een andere kijk op en aanpak van de jaarwisseling, bewustwording van de Nederlandse burgers, discussie binnen de politiek (landelijk en regionaal), we willen de lont van discussie bij deze graag aansteken...

We hopen uiteraard dat u in de gelegenheid bent om het symposium te bezoeken op 10 december of de persconferentie op 8 december. U kunt zich hiervoor bij mij of direct bij de Stichting aanmelden. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om langs te komen, maar wilt u toch op enigerlei wijze aandacht besteden aan de boeken, de auteurs of de Stichting, dan horen we dat ook graag van u.

Bij voorbaat dank voor uw interesse en uw reactie,

Vriendelijke groet

Sjoerd de Boer

www.staakthetvuren.com

Ik heb deze uitnodiging van een bevriende relatie gekregen.
Ik vind dat vuurwerkwebsites ook vertegenwoordigd moeten zijn.
Ik weet niet wie er allemaal willen gaan: MAAR IK GA OP ZEKER.!!!!

Ik zal de aankomende dagen een speciaal topic aanmaken over dit symposium
Dit aan te maken topic zal veel informatie gaan bevatten over het symposium
Leden/crewleden die Vuurwerkcrew/Pyroworld willen vergezellen kunnen zich bij een van de crewleden aanmelden

Wij als bedrijf(katan vuurwerk) kregen dit bericht ook,en uiteraard ook een negatieve reactie gegeven.

Hun doelstelling is/was om gezammelijk milieuvriendelijk vuurwerk te ontwikkelen:shocked:

Die mensen zijn vroeger erg gepest op school en denken nu de aandacht te krijgen om zoiets te verspreiden.

Back
Bovenaan