Hendtje Contentje
VWC lid

Hofstad & Land | NPO Start
Scherp politiek programma waarin Rutger Castricum door het land reist, burgers aan het woord laat en politici kritisch ondervraagt over de kloof tussen samenleving en politiek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee das gewoon een paardel*lIs die Rutger nou echt zo dom of doet ie maar alsof
Ah thanks Pietje. Nou dan heeft hij het weer top gedaan ala ik je zo hoorJeffrey deed het erg goed en liet zich niet uitlokken tot uitspraken. Ondanks dat hem gepoogd werd woorden in de mond te leggen. Het lastige is dat dit zodanig geedit is dat men relevante informatie wegknipt.
Mijn vermoeden is dat Jeffrey zijn zin begon met: "Veiligheid NL heeft becijfert dat 25% van Nederland vuurwerk koopt, *KNIP* Dus dan kun je wel stellen dat het een belangrijke bouwsteen is van de Nederlandse culturele identiteit...".
Terwijl ik bijna zeker weet dat hij zei: "Veiligheid NL heeft becijfert dat 25% van Nederland vuurwerk koopt en 45% buiten naar het vuurwerk staat te kijken tijdens de jaarwisseling. Dat betekend dat 12.6 miljoen Nederlanders actief deelnemen aan de jaarwisseling. Dus dan kun je wel stellen dat het een belangrijke bouwsteen is van de Nederlandse culturele identiteit" Om maar een voorbeeld te geven.
Complimenten aan Jeffrey, ga er maar staan tegenover Powned! Mij zou het niet lukken.
PS: +1 voor de snor van Jeffrey
Dat klopt precies zoals jij het zegt. Er is veel weggelaten, zoals altijd. Eigenlijk zou je voor het mooie het complete interview moeten kunnen zien. Ik heb hem ook een paar keer op zijn nummer gezet, maar dat laten ze natuurlijk niet zien.Jeffrey deed het erg goed en liet zich niet uitlokken tot uitspraken. Ondanks dat hem gepoogd werd woorden in de mond te leggen. Het lastige is dat dit zodanig geedit is dat men relevante informatie wegknipt.
Mijn vermoeden is dat Jeffrey zijn zin begon met: "Veiligheid NL heeft becijfert dat 25% van Nederland vuurwerk koopt, *KNIP* Dus dan kun je wel stellen dat het een belangrijke bouwsteen is van de Nederlandse culturele identiteit...".
Terwijl ik bijna zeker weet dat hij zei: "Veiligheid NL heeft becijfert dat 25% van Nederland vuurwerk koopt en 45% buiten naar het vuurwerk staat te kijken tijdens de jaarwisseling. Dat betekend dat 12.6 miljoen Nederlanders actief deelnemen aan de jaarwisseling. Dus dan kun je wel stellen dat het een belangrijke bouwsteen is van de Nederlandse culturele identiteit" Om maar een voorbeeld te geven.
Complimenten aan Jeffrey, ga er maar staan tegenover Powned! Mij zou het niet lukken.
PS: +1 voor de snor van Jeffrey
Sterk werk maat! Het wordt enorm gewaardeerd door veel liefhebbers met een minder breed bereik. Fantastisch hoe je dat doet.Dat klopt precies zoals jij het zegt. Er is veel weggelaten, zoals altijd. Eigenlijk zou je voor het mooie het complete interview moeten kunnen zien. Ik heb hem ook een paar keer op zijn nummer gezet, maar dat laten ze natuurlijk niet zien.
Is het een idee om iemand zelf met zijn telefoon of een opname apparaat bij dit soort interviews het geheel op te laten nemen?Dat klopt precies zoals jij het zegt. Er is veel weggelaten, zoals altijd. Eigenlijk zou je voor het mooie het complete interview moeten kunnen zien. Ik heb hem ook een paar keer op zijn nummer gezet, maar dat laten ze natuurlijk niet zien.
En past ook helemaal niet bij de opinie van de achterban. Hij verloochent zijn GeenStijl verleden en hangt een vervelend Groenlinks mannetje uit.Soms kan z'n houding en benadering de partijen nog wel ns op scherp zetten. Maar dit was wel zo gekleurd en gestuurde opiniesturing, tenenkrommend. Ik kon m nog wel ns waarderen maar hij heeft zichzelf hiermee wel onherstelbaar gecanceled.
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar zijn gedrag, uitspraken en het feit dat je duidelijk kon merken dat er geknipt was om tegengeluiden zo veel mogelijk weg te laten hebben bij mij tot de conclusie geleid dat het niet gespeeld was. Voor iemand met zijn verleden inderdaad vreemd dat hij nu zo links is. Hij heeft bij mij in ieder geval volledig afgedaan en gaat in het rijtje met sneue mensen die ik niet wil zien en horen waar bijvoorbeeld ook Bruls en Faber op staan.Ja klopt daarom dacht ik ook eerst dat ie weer ns een conflicterend toneelstukje speelde en was verrast dat hij in die rol bleef dus blijkbaar serieus was. Geen gebruikelijke PowNed/GeenStijl insteek inderdaad, vreemd.