Steunbetuiging topic voor getroffenen van de horror mist 2019/2020.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lbanoa

VWC lid
zoals de meesten wel weten was deze jaarwisseling voor menig freak een nachtmerrie,vooral voor alle mensen in het noorden een hart onder de riem voor deze domper van een jaarwisseling.

Zat zelf ter hoogte van Emmeloord en dat was na een kwartiertje stoken al niet meer te doen.

Veel sterkte en kop omhoog naar het volgende seizoen !

PS: topic mag verplaatst worden naar beter categorie zoals countdown.

Laatst bewerkt:
Thanks! Na 21.00 was het Groningen stad niet meer te doen... Om 0.00 alleen fonteinen afgestoken en een paar auto's de weg gewezen omdat er op dat moment minder dan 10 meter zicht was. Was een vreemde nacht. Vanavond gaat de rest de lucht in.

Wat een pure ellende. Omgeving Arnhem nog mooi om 21.00 een show kunnen doen maar daarna gewoon he-le-maal niks meer kunnen afsteken.. ben er aardig zuur van.:sad:

Zonde man, hopelijk krijgen jullie vanavond nog eens kans. Hier Midden-Limburg werd het gedurende de dag steeds mistiger en vanaf 23:00 uur was alles bijna verdwenen. Alleen pijlen hadden het zwaar. Vanaf 02:00 uur zat het bier potdicht en had je nog maar 10 meter zicht.

In Friesland was het helemaal drama, ik schat zo’n 5 meter zicht

Ik bleef wel doorstoken maar van heel veel zag je eigenlijk niks, eigenlijk dus veel
cakes en f3 singleshots verspild :cry:

In Friesland was het helemaal drama, ik schat zo’n 5 meter zicht

Ik bleef wel doorstoken maar van heel veel zag je eigenlijk niks, eigenlijk dus veel
cakes en f3 singleshots verspild :cry:

Huh!!!

Hier ook Friesland en vanaf 16.30 tot 21.00 perfect weer gehad en vanaf de jaarswisseling tot 1uur ging het ook best als je af en toe ff wachte tot de dampen weg waren.

Zal vanavond wel goed los gaan in NL net als na die killer mist van een flink aantal jaren geleden en afsteken de dag erna (gedoogd) was.

Heel apart, hier was het de hele dag mist en tot 18:30 uur ook nog. Daarna trok het volledig open. Om 00:00 zelfs gewoon een sterrenhemel.... Had ik echt nooit verwacht en was dan ook dik chagrijnig. Uiteindelijk dus toch goedgekomen. Balen voor iedereen die niet dit geluk hadden. Hopelijk kunnen jullie vanavond wat afsteken, al is dat niet zo leuk, en wordt dat net als de vorige keer/keren dat het zo slecht was gedoogd!

In Maastricht hebben we de hele dag goed weer gehad. Pas vanaf 02.00 uur begon het mistig te worden.

Hier in Purmerend begon het richting de jaarwisseling steeds beter te worden.

Om 9 uur was ik ook goed depressief van die dikke mist was ook helemaal geen wind.

Maar wat gaan jullie doen dan? Bewaar je zoiets dan tot volgend jaar of gaat vanavond alles nog de lucht in?

Hopelijk kunnen jullie er nog plezier aan beleven!

Sterkte allemaal! Hier in Zeist gelukkig tot 1.00 prima door kunnen stoken, daarna trok het echt compleet dicht.

Hier in Purmerend begon het richting de jaarwisseling steeds beter te worden.

Om 9 uur was ik ook goed depressief van die dikke mist was ook helemaal geen wind.

Maar wat gaan jullie doen dan? Bewaar je zoiets dan tot volgend jaar of gaat vanavond alles nog de lucht in?

Hopelijk kunnen jullie er nog plezier aan beleven!

Lekker bewaren, kan het goed drogen en scheelt weer budget voor komend jaar.

Hopelijk is er bij veel mensen begrip en tolerantie voor de situatie en kunnen velen alsnog vanavond wat moois de lucht in schieten.

Wij hebben echt zo ontzettend veel geluk gehad, was hier in Roermond de beste stookavond in jaren. Na 2 uur inderdaad aardig mistig maar goed toen zat ik allang en breed aan de bitterballen en Grand Prestige.

Toen ik onderweg was naar Lisserbroek zag het er heel slecht uit, zo rond 19:15 uur. Rond 21:00 uur werd het steeds beter tot prima omstandigheden. Zo zie je maar soms komt het op zijn pootjes terecht.

Voor de mensen die wel in de mist zaten, klote! :thumbsdown:

Hier was het redelijk te doen, maar als ik sommige berichten lees.... Heel erg sneu voor die mensen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan