Stelling: Vuurwerk afsteken verbieden (allemaal even meedoen a.u.b)

Zelfs de verstokte anti - Van Gaal mensen kunnen nu niet om hem heen:

Louis van Gaal boycot De Telegraaf. Volgens NRC Handelsblad stond de bondscoach afgelopen anderhalve week vele media te woord, behalve dus de grootste krant van Nederland.

'Ik wil mij niet inlaten met mensen die alles doen om het mij zo moeilijk mogelijk te maken', zegt Van Gaal. Hij verwijt De Telegraaf dat die zich 'niet aan de feiten houdt'.

Van Gaal staat de krant wel te woord tijdens persconferenties bij interlands

bron

Positief nieuws(voor vuurwerk liefhebbers) zorgt niet voor sensatie en antivuurwerk sentiment en dat wil de TELEGRAFKRANT niet,ze zullen de uitslag wel begraven

Laatst bewerkt:
Ik vond het al een medium van niks, maar Telegraaf brengt zichzelf hiermee opnieuw naar een historisch dieptepunt... bevalt de uitslag ze niet? Dan publiceren ze lekker niets. Triest volk.

Ik maak me er niet eens meer druk om. Er is te weinig maatschappelijk draagvlak voor een vuurwerkverbod. De regering weet ook wel dat het uit de hand gaat lopen als er een verbod komt. De mensen willen toch vuurwerk hebben, en voor je het weet staat iedereen de 31e om 0:00 met een 4'' pijp in de hand.

Natuurlijk stem ik mee! Maar wat ik gewoon niet snap.. Is dat dit al de zoveelste is van dit jaar..waarom blijft de regering, politiek, media en noem maar op het nog steeds proberen..

Tis vorig jaar ook een X aantal keer gebeurt... En is daar wel iets mee gebeurt? Dacht het niet...!

Mensen die voor een verbod zijn kijken echt niet verder en denken dat het met een verbod over is..nou dan kan ik ze uit die droom halen want dan begint de ellende pas.

Ja een verbod is zeker geen handig idee. Of iedereen haalt het uit het buitenland, of iedereen gaat zelf een paar bommen knutselen.

Mensen die voor een verbod zijn kijken echt niet verder en denken dat het met een verbod over is..nou dan kan ik ze uit die droom halen want dan begint de ellende pas.

nou in sinterklaas geloof ik nog maar in sprookjes niet,kijk mensen (vuurwerk liefhebbers)zeggen altijd dat ze elkaar zullen steunen maar hoe hoger de straffen hoe minder saamhorigheid.als er een verbod zou komen en het eerste jaar pakken ze een paar stokers keihard aan zijn steeds minder mensen bereid het voor elkaar op te nemen.bij ons in de buurt op oudjaar vol vol met politie en het is nog niet eens verboden.mijn mening is dat mocht het er komen dan hebben we verloren.als je als proteststoker een paar keer gepakt word ben je gauw genezen:bye:

Dan heb je aan mij een aparte ik zal voor mijn maten blijven staan !

Maten zijn er voor elkaar, maten worden gestraft met elkaar.

Let dan maar eens op wat er dan gebeurd.

Ik denk echt dat er nu mensen minder alcohol drinken voor 12 uur omdat ze nog vuurwerk moeten afsteken.Wat flinke problemen kan voorkomen.Is gewoon algemeen bekent dat als er veel mensen dronken zijn er altijd rotzooi trappers bij zitte en de rest doet vrolijk mee.
Als dat niet meer mag gaat iedereen zich lekker volgieten met alcohol en lekker feesten.
Daarna lekker flesjes bier en straatklinkers naar de politie gooien........

Hebben ze toch hun zin, gaat er wel van komen.

Ja een verbod is zeker geen handig idee. Of iedereen haalt het uit het buitenland, of iedereen gaat zelf een paar bommen knutselen.

En vooral dat laatste is levensgevaarlijk. Daarom moet er gewoon helemaal niks veranderd worden. Ik hoop dat ze dat eens inzien.

De plaatselijke krant hier had afgelopen vrijdag een mooi stukje, met duidelijke grafieken kon je zien dat er elk jaar minder slachtoffers waren. En dat terwijl er, ook zichtbaar in des grafiek, elk jaar meer vuurwerk wordt gekocht. We gaan dus de goede kant op.

Probleem is dat dit 1. niet bij iedereen bekend is en vooral 2. sommige mensen willen het gewoon niet horen. Die breng je niet meer op een andere mening. Dit zal altijd zo blijven, en daarom zullen er zodra oudjaar weer dichtbij komt, elke keer weer dit soort polls komen en mensen die een discussie over een verbod beginnen. Ik heb me er een een tijd om druk gemaakt, maar weet nu beter. Het is verspilde energie. Er komt uiteindelijk niks van terecht. Ieder jaar jagen we weer die mooie blokken de lucht in.

Laat dus lekker doen jongens, en geniet van deze mooie tijd !

Back
Bovenaan