Stelling van de Dag Telegraaf, Stemmen!

Wellicht zinvoller om er dan ook een duidelijk bericht van te maken i.p.v. een onbeduidende titel genaamd "polletje".
Ik kan op mij werk de site niet benaderen, maar gezien de genoemde tijd van 15.30 uur vermoed ik dat het "poll/stelling van de dag" van de Telegraaf is of niet ?

Wellicht zinvoller om er dan ook een duidelijk bericht van te maken i.p.v. een onbeduidende titel genaamd "polletje".
Ik kan op mij werk de site niet benaderen, maar gezien de genoemde tijd van 15.30 uur vermoed ik dat het "poll/stelling van de dag" van de Telegraaf is of niet ?

Inderdaad van de Telegraaf, uitslag is morgen te vinden op www.wuz.nl

De Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV) is kritisch op het besluit van het kabinet om vuurwerk niet te verbieden. Denkt u dat een landelijk verbod hard nodig is om schade en slachtoffers door vuurwerk te voorkomen of gaat dit te ver?

Doe mee aan de Stelling van de Dag
(tot 15.30 uur). Iedere werkdag kunt u via onze website meedoen aan De Telegraaf-lezersenquête. Deze stelling gaat over actuele onderwerpen die in de samenleving spelen. De uitslag vindt u een dag later op de Wat U Zegt-pagina in De Telegraaf en uiteraard op www.wuz.nl.

Heb de titel even gewijzigd....je kan hier trouwens meerdere keren stemmen blijkbaar...let er ook even op dan je af en toe vrouw invult...die houden ook erg van vuurwerk :wink:

Heb de titel even gewijzigd....je kan hier trouwens meerdere keren stemmen blijkbaar...let er ook even op dan je af en toe vrouw invult...die houden ook erg van vuurwerk :wink:

Ik heb vanaf mijn laptop vier keer gestemd, mede namens mijn gezin. Link uit post 2 van dit topic gebruikt, ik hoefde geen trucs uit te halen of zo.

Kan één moderator de link van dinoroel in de bovenste post van TCDD zetten? Die van TCDD werkt namelijk niet.

Back
Bovenaan