Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat was helaas afgelopen jaar ook geen zekerheidje.Als je graag een bepaalde batch wilt hebben is het slim vroegtijdig te bestellen. Maar naar kortingen gekeken zal het bedrag niet veel schelen, toch?
Ik heb ook alweer een kwart van mijn budget besteed in de vroege verkoop dit jaar. Vorig jaar heb ik het ook zo gedaan. Het loont om nu al bestellingen te doen naarmate later in het jaar de prijzen omhoog gaan. Veel zal je er uiteindelijk niet mee besparen naar mijn ervaring. Je haalt alleen meer vuurwerk voor dezelfde prijs. Ik heb dit jaar een plafond bedacht van €1000,- en of ik daar nou bij wijze van spreken 20 producten of 200 producten voor haal dat doet er niet toe. Wel heb ik in mijn hoofd zitten wat ik ongeveer wil halen om een perfecte jaarwisseling mee te maken voor 2019-2020. Ik weet in ieder geval wat ik zeker wel wil en ook wat ik zeker niet wil en daardoor kan ik makkelijk keuzes maken in januari waarvan ik 100% weet dat ik die keuze in december ook zou maken (waar ik dan meer voor weg zou moeten leggen).
Ik vraag me af waar jullie dit bestellen? Sites? Nl nog nooit gedaan.![]()