[Stelling]Freak-winkels - Maakt de afstand uit?

Dit gedeelte ben ik helemaal mee eens.
Ik koop nu denk in zo'n 7 jaar via freakacties, daar heb je dit gevoel helaas niet.
Daarom ga ik altijd nog wel naar wat plaatselijke dealers.

Het foldertje invullen doe ik nog zeker trouw voor de lokale winkels, ook rond begin december weer kijken of ze al in de winkel liggen ;).

Ik bestel bijna alles in freakacties maar zoals hier ook gezegd wordt bestel ik een klein beetje bij de plaatselijke dealers voor het sfeertje en om daar na de showrooms te kijken.

Het verre rijden vind ik geen probleem, vind het alleen niet fijn dat ik met een auto volgeladen met vuurwerk terug moet rijden(veel meer dan 25KG).

Toch wel veel mensen die het geen probleem vinden om er een stuk voor te rijden dus, mooi om te zien.

Ik wil prima een stukje rijden hoor voor mooie aanbiedingen hoor.....dan kost het me maar wat extra tijd, dat is het probleem ook niet die dagen, aangezien ik normaal gesproken al die dagen mooi vrij ben. En extra kosten heb ik als leaserijder ook niet, scheelt mij ook een hoop :D

Ik moet alleen niet voor 1 ritje een hele dag kwijt zijn. Dan pas ik ook :p

Hier ook heb ook voor het eerst bij vuurwerkland steenbergen besteld (afhalen in rotterdam) toch moet ik nog wel stukje met rijden..

Misschien nog bij Haokan bestellen ook daar moet ik het jammer genoeg met het ov doen.

Ben van plan om dit jaar, vanuit roermond naar huizen te rijden...mijn motto is om ieder jaar een nieuwe winkel te bezoeken, dit jaar de vuurwerkhuizen...dus over afstand gesproken..haha

Maken er al sinds jaar en dag een "uitje"van.Afgelopen jaar voor het eerst om 0:00 bij "Vuurwerkoutlet"geweest en daarna rustig naar huis om vervolgens om 06:45 met mijn zwager en goede vriend/Fallasmaatje richting Duitsland te rijden voor de vaste bezoekadressen.Heerlijke dag! ��

meestal pak ik gewoon vuurwerk7kamp en de winkels daar in de buurt als ze wat leuks hebben. heb helaas geen auto of rijbewijs dus kan helaas geen gebruikt maken van freak acties zoals vuurwerk huizen, vuurwerk outlet groningen en kuiper koekange.

Zonder rijbewijs is het inderdaad lastig om dan van freak acties gebruik te maken.
Wellicht over een paar jaar als je wel je eigen auto en rijbewijs hebt, dan is het allemaal prima te doen.

Is vuurwerkland Steenbergen geen optie voor je? Die hebben tegenwoordig een ophaal punt in de beverwaard in Rotterdam. En ook zeer goede acties

Afstand maakt me niet zoveel uit, vanaf mijn huis is het naar kuiper koekage net zover als even naar outlet Groingen, dus erg ver hoef ik nooit te reizen voor goeie acties:)+ de lokale dealers hebben meestal ook leuke kortingen.

Mist de korting de benzine kosten er minimaal kan uithalen en dan nog een mooi bedrag overhoudt. Dan is het zeker de moeite waard!

afstand maakt niet uit. Het is meer valt er een kombi te maken met de route en afhaaltijden. Zelf probeer ik in 1 nacht en dag alles binnen te halen. En het is super leuk!!!!

Vroeger maakte voor mij afstand ook weinig uit, tegenwoordig wil ik max 45 minuten rijden naar een verkoop punt en heb die dan ook gevonden. Ik ben zelf niet zo van meerdere verkoop punten af te gaan. ( tevens ligt dat ook aan mijn vriendin :D:cry:, maarja daar heb ik zelf voor gekozen:wink:)

Vroeger maakte voor mij afstand ook weinig uit, tegenwoordig wil ik max 45 minuten rijden naar een verkoop punt en heb die dan ook gevonden. Ik ben zelf niet zo van meerdere verkoop punten af te gaan. ( tevens ligt dat ook aan mijn vriendin :D:cry:, maarja daar heb ik zelf voor gekozen:wink:)

Ze moet niet mee toch? Je kan toch zelf gaan een staan waar je wil? :)

zou graag naar vuurwerkland outlet groningen gaan , maar aangezien ik geen auto meer heb gaat dat er niet meer van komen of ik zou een auto moeten huren maar dan ben je een bak geld kwijt huur brandstof dan besteed ik liever dat geld bij de lokale vuurwerkboer

Voor mij maakt de afstand wel veel uit.
Zelf heb ik ieder jaar een idee van wat ik graag zou willen hebben. Als er dan 1 of 2 producten aan de andere kant van het land worden aangeboden voor een zeer scherpe prijs (Outlet-Groningen), dan heb ik het er niet voor over om bijvoorbeeld 5 uur in de auto te zitten voor alleen 2 producten.

Als dit dan bijvoorbeeld in Huizen zou zijn bij VOS ijzerhandel, dan rij ik graag een uurtje voor alleen 2 producten.

Op die manier maakt de afstand voor mij wel uit, maar dit komt dan wel doordat ik een vast budget heb dat ik aan vuurwerk kan uitgeven, al komt er tijdens het ophalen altijd wel wat bij.

zou graag naar vuurwerkland outlet groningen gaan , maar aangezien ik geen auto meer heb gaat dat er niet meer van komen of ik zou een auto moeten huren maar dan ben je een bak geld kwijt huur brandstof dan besteed ik liever dat geld bij de lokale vuurwerkboer

Ik weet uiteraard niet wat je budget is, maar ik denk niet dat het heel hoog hoeft te zijn om zelfs die kosten eruit te kunnen halen en je nog geld overhoud.

dat is zo , maar er is ook in de buurt van 010 genoeg moois te krijgen voor sherpe prijzen o.a haokan de kanonslag dus kompt goed

Back
Bovenaan