Stellar *NIEUW 2025*

Ik vraag mij af of het uitblijven van een productietest filmpje een bewuste actie is van Wolff.

Bij veel andere producten zijn er productietesten geweest en enkele zijn ook op een demo geschoten. Hiervan zijn er video's gedeeld. Van deze niet.

Wist men bij Wolff dat de kwaliteit tegen viel? Of is deze niet getest van tevoren?

Ik vraag mij af of het uitblijven van een productietest filmpje een bewuste actie is van Wolff.

Bij veel andere producten zijn er productietesten geweest en enkele zijn ook op een demo geschoten. Hiervan zijn er video's gedeeld. Van deze niet.

Wist men bij Wolff dat de kwaliteit tegen viel? Of is deze niet getest van tevoren?

Het is vrijwel onmogelijk om 100% te scoren op alle producten. Er zijn van meerdere producten geen productiefilmpjes aanwezig. Wolff kennende zouden ze dit nooit bewust doen.

Het is vrijwel onmogelijk om 100% te scoren op alle producten. Er zijn van meerdere producten geen productiefilmpjes aanwezig. Wolff kennende zouden ze dit nooit bewust doen.
Ik wil ze ook nergens van betichten. Gezien de kwaliteit van derest van de wolff producten was ik verbaasd over de Stellar. Denk dat ik deze had laten staan als ik een productietest had gezien.

Ik wil ze ook nergens van betichten. Gezien de kwaliteit van derest van de wolff producten was ik verbaasd over de Stellar. Denk dat ik deze had laten staan als ik een productietest had gezien.

Ja hij viel ook erg tegen hoor, helaas is het niet altijd mogelijk om productie video’s van ieder product te krijgen. Denk dat wolff wel in conclaaf gaat over deze box, hoe die beter kan.

Crazy cyclone ook geen filmpje ook na vaak vragen.

1 van de grootste verassingen van de avond en verders had ik alleen dikke bakken.

Deze is niet getest, kwam weer van een andere fabriek.

Zelf geschoten en snap dat ie de wow-factor miste. Mede door het ontbreken van een finale. Die laatste cake had persoonljjk gezien sneller moeten gaan.

Wel heel toffe effecten. Cake 123 zie je niet vaak.

Zelf geschoten en snap dat ie de wow-factor miste. Mede door het ontbreken van een finale. Die laatste cake had persoonljjk gezien sneller moeten gaan.

Toffe effecten is mooi maar een 30mm bak met een adviesprijs van 180 euries daar verwacht je toch wel meer van? Dan is het niet alleen ontbreken van de finale, hij was gewoon voor dit kaliber onder de maat en zeker geen opvolger van de Break Out waardig..

Dank voor je reactie. Volledig eens met de toffe effecten in deze cake. En toch pakte hij mij niet. Had niet de burst en spreiding die ik had gehoopt/verwacht. Ontbreken van een finale was ook erg jammer inderdaad.

Hopelijk komt er nog een 2e kans voor een verbeterde versie!

Back
Bovenaan