Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze had ik meer van verwacht, viel enigzins tegen. Leek wel of er te weinig burstlading in zat.
Eigenlijk hoort deze bij de Flopper van 2025 terwijl de hele Poemalijn voor de rest top was. Beetje jammer.
Deze was inderdaad niet best. Effect van cake 1 was wel uniek maar de spreiding was veel te klein voor een 30mm. Voor mijn gevoel zat er te veel stijglading in waardoor de boeketten nog kleiner leken
Uiteraard! Zeker als winkel/inkoper moet je kritisch zijn.Fijn en goed om te zien dat je ook kritisch bent op de producten die je verkoopt Jan. Bespreken jullie deze feedback ook met Wolff vuurwerk?
Vrij wel alles wat ik dit jaar van Wolff heb geschoten was subliem. Golden Tower, Extreme 400, Soundblast Show, Turbo Domination, Climax, Crazy Hornet waren stuk voor stuk toppers. Dit geeft een nare nasmaak aan de Stellar.
Ik dacht eerst nog pech te hebben. Maar als ik de andere reacties zo lees dan is het product denk ik niet zoals het zou moeten zijn.
Ik denk dat jij onderhand als wolff ambassadeur wel es met Lucas een weekje chinees mag gaan knabbelen daar!Uiteraard! Zeker als winkel/inkoper moet je kritisch zijn.
Mocht er geen verbod komen, ga ik alvast voorstellen dat ik begin december persoonlijk elk product aan een kwaliteistest mag onderwerpen![]()
Chinees eten is wel traditie op 1 januari hier.Ik denk dat jij onderhand als wolff ambassadeur wel es met Lucas een weekje chinees mag gaan knabbelen daar!
Absoluut! Maar Jan gun ik wel echt chinees etenChinees eten is wel traditie op 1 januari hier.
Niet die zoete scheisse die je hier kan halenToch bijzonder dat hier weinig over gesproken wordt. Obv de video een potentiele topper!
Ik gun Jan niks.Absoluut! Maar Jan gun ik wel echt chinees etenNiet die zoete scheisse die je hier kan halen

Eigenlijk bij alles wat stuiffie zegt; kun je het andersom lezen. Het cynisme in elke bijdrage is voelbaar... Waardoor ik zijn bericht dus lees als:Ik gun Jan niks.
Stellar was bijzonder droevig.. blij dat die om uurtje of 7 afgestoken werd ipv na 12en.