Stellar *NIEUW 2025*

Ik heb deze doos op de vooravond afgestoken, alleen vond heb erg tegen vallen. Jammer, want ik had er best veel van verwacht.

Schiet erg hoog, zachte burst en kleine effecten. Zeker voor 30mm.

Deze had ik meer van verwacht, viel enigzins tegen. Leek wel of er te weinig burstlading in zat.

Eigenlijk hoort deze bij de Flopper van 2025 terwijl de hele Poemalijn voor de rest top was. Beetje jammer.

Laatst bewerkt:
Volledig mee eens. Was de slechtste bak van de avond. Erg jammer en niet verwacht als je ziet wat wolff uit de andere vakken weet te halen.

Helemaal zuur dat dit de vervanger was voor de bestelde Tyranitar.

Deze was inderdaad niet best. Effect van cake 1 was wel uniek maar de spreiding was veel te klein voor een 30mm. Voor mijn gevoel zat er te veel stijglading in waardoor de boeketten nog kleiner leken

Deze was inderdaad niet best. Effect van cake 1 was wel uniek maar de spreiding was veel te klein voor een 30mm. Voor mijn gevoel zat er te veel stijglading in waardoor de boeketten nog kleiner leken

Fijn en goed om te zien dat je ook kritisch bent op de producten die je verkoopt Jan. Bespreken jullie deze feedback ook met Wolff vuurwerk?
Vrij wel alles wat ik dit jaar van Wolff heb geschoten was subliem. Golden Tower, Extreme 400, Soundblast Show, Turbo Domination, Climax, Crazy Hornet waren stuk voor stuk toppers. Dit geeft een nare nasmaak aan de Stellar.

Ik dacht eerst nog pech te hebben. Maar als ik de andere reacties zo lees dan is het product denk ik niet zoals het zou moeten zijn.

Fijn en goed om te zien dat je ook kritisch bent op de producten die je verkoopt Jan. Bespreken jullie deze feedback ook met Wolff vuurwerk?
Vrij wel alles wat ik dit jaar van Wolff heb geschoten was subliem. Golden Tower, Extreme 400, Soundblast Show, Turbo Domination, Climax, Crazy Hornet waren stuk voor stuk toppers. Dit geeft een nare nasmaak aan de Stellar.

Ik dacht eerst nog pech te hebben. Maar als ik de andere reacties zo lees dan is het product denk ik niet zoals het zou moeten zijn.
Uiteraard! Zeker als winkel/inkoper moet je kritisch zijn.

Mocht er geen verbod komen, ga ik alvast voorstellen dat ik begin december persoonlijk elk product aan een kwaliteistest mag onderwerpen 😏

Ik heb deze op een bepaald moment ook nog overwogen, maar om onbekende/vergeten reden er niet meer voor gegaan. Achteraf gezien dan ook blij met die keuze!

Toch bijzonder dat hier weinig over gesproken wordt. Obv de video een potentiele topper!

Uiteraard slaat het nergens op, maar achteraf blijkt het uiteindelijk dus niet vreemd/onterecht dat hier geen enorme hype over was, ook al was deze uitkomst toen nog totaal onbekend!

Ik gun Jan niks. :)

Stellar was bijzonder droevig.. blij dat die om uurtje of 7 afgestoken werd ipv na 12en.
Eigenlijk bij alles wat stuiffie zegt; kun je het andersom lezen. Het cynisme in elke bijdrage is voelbaar... Waardoor ik zijn bericht dus lees als:

"Ik gun Jan de hele wereld. En de Stellar was buitengewoon goed..."

Hij baalt dus enorm dat hij deze bak al zo vroeg op de avond heeft tentoongesteld 😅

Had er ook iets meer van verwacht. Zeker omdat het 30mm was. Wel vernieuwende effecten, maar qua effectgrootte gewoon alles behalve constant.
Beetje teleurgesteld over deze box, want heel goedkoop is hij ook niet.

Back
Bovenaan