Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kies voor cakes waarvan ik zeker weet dat ik heb afgestoken toen ik nog een kind was. Nog één vraag voor mijn samenstelling. Mag ik ook cakes gebruiken die niet meer worden verkocht?
Zag trouwens dat je bij John de Knaller in Almere.. echt boxen samen kunt stellen. Je kan uit een aantal verschillende 500 gram cakes kiezen en John zet ze dan in 1 doos voor je. Hij noemt het VIP boxen (of ben ik hier weer is te laat mee op dit forum haha).
Zag trouwens dat je bij John de Knaller in Almere.. echt boxen samen kunt stellen. Je kan uit een aantal verschillende 500 gram cakes kiezen en John zet ze dan in 1 doos voor je. Hij noemt het VIP boxen (of ben ik hier weer is te laat mee op dit forum haha).
Cake 1: Sky Palms 30 schoten (Royal)
Aantal schoten: 30+25+35 = 90 schoten.
Prijs: 43+29,95+47,50 = € 120,45
Merken: Royal/Lesli
Mooie combinatie alvast voor 2015, van plan deze zelf ook te maken. Alleen als ik op alle 3 cake's een leuke korting kan krijgen anders vind ik hem te duur![]()
Mooie combi, echter is de sky palms een 25 schots cake![]()
Oeps ja klopt, had de Sky Palms en Pamela door elkaar gehaald. Heb hem nu aangepast en als het goed is klopt hij nu![]()
Waarom perse max 100 shots...
Ik vind dat je je beter op de winkelwaarde kan richten en dan bijvoorbeeld tussen de 80 en 150 euro winkelwaarde.
Stars Over Paris, 21 shots, 19,95
Pyro's Delight, 25 shots, 19,95
Freezing Steel 25 shots, 28,95
Wodka Blue 25 shots, 26,95
Per stuk mooie cakes! Totaal, 96 shots, 95,80 euro.
Kan zelfs nog voor minder. De Wodka Blue is in de uitverkoop voor 16,75 bij VW Magazijn 7kamp!