Steeds meer mensen zijn tegen een vuurwerkopslag in woonwijken: 'Onveilig'

Hoe vaak is er een vuurwerkopslag in een woonwijk ontploft?
1 keer in Enschede, verder helemaal niets.

Hoe vaak is er een vuurwerkopslag in een woonwijk ontploft?
1 keer in Enschede, verder helemaal niets.
Enschede lag wel wat zwaarder spul dan alleen consumenten vuurwerk.
Vuurwerkramp in Culemborg niet te vergeten was ook een beste klap, ook hierbij faalde de overheid...

Ik blijf er op tegen dat ze continue Enschede als voorbeeld nemen van wat als...
Ze moeten eerst maar met de echte feiten komen, maar dat durven ze niet.
Hierbij heeft de overheid gigantische blunders gemaakt, en dan houden ze hun bek maar dicht.

Ze verzinnen elke keer iets nieuws en doen alsof ze voor heel veel mensen spreken.
Ondertussen zijn er constant gas explosies van huizen..
Maak me daar veel meer zorgen om

Je merkt aan dit artikel dat er een richting voor gesorteerd wordt, je kunt toch niet anders dan tegen een 2e Enschede zijn nietwaar? Zo wordt het psychisch bij mensen erin geramt, continu zulk soort nieuws.
Met leugens wel is waar, maar het doel heiligt de middelen he....

Welkom in de politieke wereld express. Schreeuwen als feiten je uitkomen, zwijgen als de feiten je niet aanstaan. Het is gewoon jammer dat er vanuit de overheid niet eerlijk over gecommuniceerd wordt
Daar hebben vooral linkse lui last van.

Enschede lag wel wat zwaarder spul dan alleen consumenten vuurwerk.
Vuurwerkramp in Culemborg niet te vergeten was ook een beste klap, ook hierbij faalde de overheid...

In Nederland ligt alles in zwaar beveiligde bunkers, bij de ALDI, LIDL en andere winkels in Duitsland ligt het vuurwerk gewoon tussen de bruine bolletjes en de bananen.

• Like
Waarderingen: Kees
In Nederland ligt alles in zwaar beveiligde bunkers, bij de ALDI, LIDL en andere winkels in Duitsland ligt het vuurwerk gewoon tussen de bruine bolletjes en de bananen.
Ik heb op mauritius tijdens chinees nieuwjaar de dikke cakes letterlijk tussen de bananen zien liggen op de fruitafdeling. Helaas geen foto.

Back
Bovenaan