Stay Awake Until Midnight

Ruben

VWC lid
Geen lontje, geen kindervuuwerk, een veiligheidsproduct? Zo kan je het noemen. Broekhoff Vuurwerk komt in 2010 met een nieuw product voor in de vuurwerkwereld, maar zo nieuw is het eigenlijk niet.

Met dit energydrankje blijf je wakker tot het moment waar we allemaal op staan te wachten. De achterschuilende gedachte is dat je fris en vertandig het vuurwerk moet afsteken, niet in een vermoeide of aangeschoten bui.

Dit product word bij enkele producten gratis erbij gegeven.

broekhoffvw001_707831.jpg

broekhoffvw003_482552.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha wat gaaf, maar dat betekent dat ik geen Broekhoff producten kan kopen want ik ben al " verslaafd " aan de energy drankjes :p.
Of juist toch wel, is wel een leuk collectors item :rolleyes:

Grappig! Erg leuk verzonnen als merchandise artikel. Moeten ze eigenlijk uitbouwen naar enkele variaties. Zo zie ik de "Firestarter" wel zitten als energyboost vlak voor 12 uur. En misschien een leuke "Cooldown mix" voor na tweeën?

Compliment aan de heren marketeers van Broekhoff hoor :bye:

Cameo

Heel origineel, je moet er maar opkomen.. :p
Ben benieuwd of het aanslaat en wat ze er voor vragen :)

Haha geniaal idee!

En ja ik verzamel toevallig Energy blikjes en heb er aardig wat. Dus... deze MOET er duidelijk bij.

Hahaha ik vind het wel onwijs leuk verzonnen. Dit kan trouwens ook best nog wel eens aan gaan slaan bij de jeugd enzo. Ik zou wel een blikje willen iniedergeval! :)

Was nog best goede energy:) 2 blikjes hiervan gedronken in de ochtend voor 10 uur en die staan nu decoratief opgesteld:p

tja is allemaal leuk en aardig maar goed effe een vraag!
als je dat blikje nou krijgt telt dit dan ook bij het gewicht van het vuurwerk dat je koopt????
want als je 8 blikjes heb zit je zo al aan anderhalve kilo:P:P

Nee natuurlijk niet. Het gewicht waar vanuit wordt gegaan is vuurwerk en vuurwerk alleen, niet krentenbroden en flessen Cola.

Back
Bovenaan