Starry Night

Dit zijn gilpijltjes met een heel klein bloemtje daarna... De fluit is zeker harder dan een baby pijl maar is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Cruise Rocket.

Hier een filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
hahaha thanks voor de snelle reactie.
volgens die post zijn ze dus prut.

Kunnen meer mensen dit bevestigen?
Want ja deze persoon noemt de extreme bang rocket en het romeins kwartet ook prut...
En als je in de topics van die producten kijkt zie je toch dat de meeste mensen wel positief zijn over deze producten

hahaha thanks voor de snelle reactie.
volgens die post zijn ze dus prut.

Kunnen meer mensen dit bevestigen?
Want ja deze persoon noemt de extreme bang rocket en het romeins kwartet ook prut...
En als je in de topics van die producten kijkt zie je toch dat de meeste mensen wel positief zijn over deze producten

Nou kijk, als jij gewoon iets wilt om lekker weg te stoken in de vooravond of iets dergelijks zijn deze best leuk. Gewoon een goede fluit en wat kleurtjes. Daarom heb ik ze ook besteld. Ik ga ze gewoon lekker afschieten als eht donker gaat worden.

Maar als je liever wat meer spectakel wilt hebben raad ik je andere pijlen aan. Of iniedergeval ander vuurwerk.

Voor de prijs (3,25) hoef je het niet te doen iniedergeval. Bij Steenbergen ook nog eens 2e gratis. Best leuk voor erbij dan :wink:

ja precies
denk dat ik bij steenbergen gewoon 1*2 pakjes meeneem, voor 3.25 voor 12 pijlen kun je moeilijk een miskoop doen

Thanks voor alle feedback!

Hmm Katan voert ze schijbaar ook, want ik heb 2 pakken stary night van China Label.

Maar er is geen fluit te bekennen... Alleen een felle lichtkogel aan een parachute die 3 seconden brand... Volgend jaar niet meer dus.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze bij Steenbergen gekocht, maar er kwam een heel ander effect uit. De labels klopten wel gewoon.
De pijl vloog zonder te fluiten weg en gaf in de lucht een parachuutje met een rood of groen balletje eraan.

Oei, deze dit jaar ook gehad, maar ik moet bekennen dat ik me bij elk pijltje meer ging schamen:p
Dacht dat dit inderdaad fluitpijlen waren.. nou de fluit was ver te zoeken (die was er namelijk niet) en het boeketje was ook niet om over naar huis te schrijven.
Helaas, maar deze komen er bij mij niet meer bij.

Deze pijlen zijn ook helemaal niet van Wolff, maar van Katan. China Label staat er op, maar geven niet de fluit zoals de omschrijving op de site van Steenbergen beloofd. Zoals ilvan aangeeft alleen een parachute.

Hier nog een foto van de pijlen van Steenbergen:

Zijn dus duidelijk andere dan die op site stonden en wel een fluit hebben...

Deze pijlen zijn ook helemaal niet van Wolff, maar van Katan. China Label staat er op, maar geven niet de fluit zoals de omschrijving op de site van Steenbergen beloofd. Zoals ilvan aangeeft alleen een parachute.

[URL=http://img823.imageshack.us/img823/4324/img1112h.th.jpg]image
[/URL]

Vond deze leuker met parachute, die fluiters zijn toch maar zeer matig.

waren inderdaad 2 versies van heb ze allebei ingepakt
de china label zijn de nieuwe
en zoals altijd de 1 vindt ze leuk de ander niet
moet zeggen dat ik ze allebei wel grappig vindt
leuke pijltjes ook voor de kids

[URL=http://img823.imageshack.us/img823/4324/img1112h.th.jpg]image
[/URL]

Zolang ze bestaan zijn ze enkel alleen bij katan verkooppunten te koop geweest.
Tot en met vorig jaar haalde Katan ze via wolff, en toen hadden de pijltjes een fluiteffect.
In 2010 is katan met deze producten overgestapt naar broekhoff. Daarom zat er afgelopen jaar geen fluit in maar een parachute. Hierop kan je de winkels dus absoluut niet aankijken, omdat hun gewoon de starry nights hebben binnen gekregen, maar deze dus een ander effect hebben gekregen.

Toch vond ik het erg leuke pijltjes voor dat geld, parachutetje deed het goed! :D

Zolang ze bestaan zijn ze enkel alleen bij katan verkooppunten te koop geweest.
Tot en met vorig jaar haalde Katan ze via wolff, en toen hadden de pijltjes een fluiteffect.
In 2010 is katan met deze producten overgestapt naar broekhoff. Daarom zat er afgelopen jaar geen fluit in maar een parachute. Hierop kan je de winkels dus absoluut niet aankijken, omdat hun gewoon de starry nights hebben binnen gekregen, maar deze dus een ander effect hebben gekregen.

Toch vond ik het erg leuke pijltjes voor dat geld, parachutetje deed het goed! :D

Dit jaar komen er 3 verschillende in een pakje:wildgeese,parachute,clustering bee,en dan van elke 2 stuks.
Op de verpakking komt gewoon starry night te staan.

Ik vond ze echt wel leuk met de parachutjes! de stijglading was echt verassend hard! alleen de meesten gingen niet echt recht en dus niet heel betrouwbaar, maar vond ze leuk, had 4 pakjes besteld dus 8x6 pijltjes gekregen, heb veel parachutjes teruggevonden de volgende dag :p erg leuk ook voor de 29e en 30e vond ik ze, je stoort de buren niet omdat er weinig geluid aan zit, en hebt toch een leuk vuurwerkje om af te steken :p

Dit jaar komen er 3 verschillende in een pakje:wildgeese,parachute,clustering bee,en dan van elke 2 stuks.
Op de verpakking komt gewoon starry night te staan.

Dat is een leuke verbetering. Echter moet dit dan ook wel doorgespeeld worden aan dealers. Want anders krijg je dezelfde problemen als voorheen. Een klant is niet tevreden als hij een ander effect krijgt dan omschreven. Ik vond de parachute leuk en mooi maar ik had zze gekocht voor de fluit. Was toch een beetje balen dus.

Klopt helemaal,wij vonden de kwaliteit van de "oude" starry night niet voldoende,daarom komen er dit jaar ook andere effecten erbij in.
Dit zal ook bij de productomschrijving komen te staan.

Back
Bovenaan