Star Fire [Vuurpijl Ass.]

Ruben

VWC lid
starfirecl9.jpg

Artikelnummmer: 310
Artikelnaam: Star Fire
Aantal pijlen: 7 stuks
Aantal grammen: onbekend
Effecten: onbekend
Adviesprijs: 12,50

Verdere informatie volgt ook nog zo snel het bekend is.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand al meer info over deze pijlen??

Ze zien er wel goed uit, maar ben toch wel benieuwd naar de effecten

Ze zijn erg klein. Ik denk dat er iets van 25/30 gram in zit, maar dat schat ik puur op de grootte (in vergelijking met Ninja pijlen zeg maar). De kleine pijltjes uit Ninja 3 zijn naar mijn mening ook de betere dus je weet maar nooit wat dit pakket gaat doen.

Gewoon een pak kopen en je ziet het vanzelf met O&N.

kleine pijltjes indeed, maar de kleinsten zijn iets groter (daarbij met veel kortere stok) dan de Fire pijlen.... Ben benieuwd! Zal mijn ervaring hier dinsdag/woensdag wel posten :wink:

whahha, geloof het of niet, mijn maat kreeg hem voor 1,75 toen we in de winkel waren.
natuurlijk heeft het een rede..
want de pijltjes voor 1,75 waren op en ja, om de klant niet teleur te stellen gaf ie dit pakket. jammer ik had hem niet:cry:

Ik ben gematigd positief, en gedeeltelijk negatief. Sommige pijlen hadden ***lige effectjes, maar een paar dan weer hele grote, en dan het vaakst uit de kleine pijlen! Heel wisselende kwaliteit. Ze gingen opvallend hoog!

Ik ben gematigd positief, en gedeeltelijk negatief. Sommige pijlen hadden ***lige effectjes, maar een paar dan weer hele grote, en dan het vaakst uit de kleine pijlen! Heel wisselende kwaliteit. Ze gingen opvallend hoog!

Geheel mee eens..!!
En een aantal pijlen gingen niet de lucht in en knalden op de grond..!!:shocked:

Meer mensen hier problemen mee..??

Ben benieuwd naar deze pijlen, de prijs is niet hoog en de anderen pijlen van B&W vind ik altijd ook erg goed. :)

express rockets van broekhoff? wan dan zou ik toch voor dit pijlenpakket gaan heb zelf de express pijlen gehad als je die bedoelt en als je een burst wil in je pijlen dan moet je deze niet hebbe :)

Ik heb deze pijlen vorig jaar gehad, k kreeg ze ipv een ander goedkopen pakket die op was.
Ik ben erg tevreden over deze pijlen. Geen kapote pijlen of met te weinig stijglading. Mooie gekleurde boeketten. Mijn ouders, zusje en zus vonden het : WAUW!!

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: 310
Artikelnaam: Star-Fire
Afmeting: 150x35x710 mm
Bruto Gewicht: 300 Gram
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Artikelen: 7 Pijlen
Effectomschrijving: Crackling, Peony, Glitter, Star
Stijghoogte: 40 Meter
Kartoneenheid: 32/7
Richtprijs: €17,50

Back