Stap 1 GroenLinks: vuurwerkvrije zone

Gygabyte

VWC lid
ROTTERDAM - Leden van GroenLinks gaan tijdens de jaarwisseling de straat op om de overlast van vuurwerk te registreren.
Op basis van deze gegevens zal de partij pleiten voor 'vuurwerkvrije zones' vanaf 2009 .

Het Rotterdamse raadslid Arno Bonte springt zelf op de fiets, laat hij weten. "Het gaat om branden, gesprongen ruiten en het afschieten van vuurpijlen op personen.'' Dit is onderdeel van zijn tien stappenplan naar een totaalverbod voor consumentenvuurwerk. Volgens Bonte is vuurwerk milieuvervuilend en gevaarlijk.

Toen hij dit plan vorig jaar lanceerde werd hij aanvankelijk bedolven onder kritiek, later roerden ook medestanders zich.

In de buurgemeenten Ridderkerk en Rozenburg is dit jaar al sprake van een beperkt vuurwerkverbod.

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/2868692/Stap_1_GroenLinks_vuurwerkvrije_zone.html

Dan hoop ik dat Meneer de Bonte hard kan fietsen.
Lijkt me niet zo slim om in de "verkeerde buurten" tijdens de jaarwisseling te gaan staan schrijven.
Zijn dezelfde buurten waar je het hele jaar door 's avonds niet echt veilig op straat kan lopen.

Dan hoop ik dat Meneer de Bonte hard kan fietsen.
Lijkt me niet zo slim om in de "verkeerde buurten" tijdens de jaarwisseling te gaan staan schrijven.
Zijn dezelfde buurten waar je het hele jaar door 's avonds niet echt veilig op straat kan lopen.

Inderdaad ja, moet je net de verkeerde treffen in zo'n buurt. :wink:
Die Arno Bonte laatst dus gezien bij het symposium, maar wat een rare knakker is dat joh, echt een saffie. Ik vond hem redelijk onzeker, hij had een leuk verhaal bedacht, maar overtuigend was het absoluut niet, hij voelde zich alleen wel heel wat omdat 15 man voor hem klapten daar. :bonk:

Nee, die gozer zal het niet gemakkelijk krijgen als ie daadwerkelijk het lef heeft om op de fiets te stappen en door zo'n buurt heen te gaan met zijn gejank. Ik betwijfel sterk of hij dat daadwerkelijk gaat doen, want volgens mij durft ie het totaal niet, ligt ie in een hondenmand bang te wezen voor het vuurwerk buiten.
Kansloze man dit, jammer dat ie volgers heeft, maar die zullen zich ook wel te raden gaan. De man heeft geen jeugd gehad, is verbitterd en wilt iedereen plezier afnemen, hij lijkt wel zo'n boef uit een tekenfilm joh... :frusty:

Bij het lezen van dit soort media berichten. Krijg ik zo'n aggressief gevoel door mijn lichaam. Ik ben het lezen van dit soort berichten meer dan zat. Die arno bonte en johan meiering moet onderhand is duidelijk gemaakt worden. Dat een verbod op consumenten vuurwerk niet doorgaat. Het kabinet heeft hun dit al lang duidelijk gemaakt.

Omdat hun niet van vuurwerk houden moet heel nederland daar maar om leiden.
SCHIJTZIEK WORD IK ER VAN :angry::mad:

Doe eerst maar wat aan de auto's en fabrieken , genoeg mogelijkheden om het milieu te verschonen , alhoewel er nu wel auto's op ( elektriciteit ) rijden als je zo'n auto niet oplaad met " groene stroom " en kunnen we " groene stroom " nog wel " groene stroom noemen :S Ook bijna niet meer :( ben je uiteindelijk nog milieu vervuilend bezig , en ze gaan alweer boren in de noordpool waar alle ijskappen smelten dus de komende 80 jaar nog olie genoeg aangezien de bronnen daar veel groter zijn !( off topic soz )

No way dat er een vuurwerkverbod komt , want het is feestelijk , brengt geld op en het hoort er gewoon bij.

Ik vat hem niet , hij is echt een dictatortje aan het worden.

Maar een anti-bonte hyves aanmaken vind ik dan te ver gaan , ben je net zo fout bezig ! Bedreigen en uitschelden heeft ook geen zin . Niet dat praten bij hem lukt :P maar toch.

Back
Bovenaan