Staatsloterij

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Staatsloterij

Wat nooit ontbreekt op oudjaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euros verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee? Zo ja, met hoeveel loten?

Dit heb ik werkelijk al jaren niet meer gezien op televisie. Is dit er nog wel of is het slechts een zakelijke loting?

Nee, zelf speel ik niet mee. Misschien dat ik daarom niet weet hoe of wat.

Ja met 1 lot.
Eindnummer laat ik zo gezegd het lot bepalen.
(Wat als resultaat heeft, dat ik nooit meer heb gewonnen, als een half lot aan geld...)

2 loten, ik en mijn vriendin kiezen ieders een eindgetal.
moet wel nog steeds werken voor mijn geld.

ik doe het niet meer:P
vind het gewoon te duur.
hebben het meerdere keren gedaan met 2 loten maar dan dacht ik later zonde van het geld.
spelen trouwens wel mee met postcodeloterij:P

Volgens mij heb je een van de beste kansen om echt te winnen als je met de lotto meedoet zo gauw de prijs gegarandeerd gaat vallen. Dat gebeurt maar heel weinig, dus als je regelmatig zou willen meedoen kun je beter voor die ene keer heel veel loten kopen. Lotto is sowieso een betrouwbaardere loterij dan de staatsloterij omdat lotto voor de uitslag enkel en alleen gebruik maakt van ballen die je zelf kunt zien bewegen. Hoe de staatsloterij bepaalt wie de prijs wint is niet transparant. Je moet er maar op vertrouwen dat het inderdaad willekeurig is.

Ja met 10 loten tja ik ben maar gewoon een arbeider dus het worden wel HALFIESSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Sinds mijn buren 1,2 miljoen hebben gewonnen, doe ik regelmatig mee. Helaas stond hierbij het geluk nog steeds niet aan me kant...

Zelf doe ik niet mee met de loterij. Een van de simpelste redenen is toch wel dat ik er simpelweg geen reet aan heb als ik het pas op 1 januari krijg. Dan heb ik totaal geen doel in zicht wat ik wil hebben. Dus verspil ik t geld aan troep en is het zo op. Dus nee, ik doe er dan liever niet aan mee. Andere reden is het feit dat je in je leven meer zal betalen aan ze dan dat je ooit zal ontvangen. Uiterst dat ik de december krasloten meedoet, daar win ik tenminste nog wat mee en je bent ook niet verplicht je aan te sluiten bij die organisaties, en je krijgt tot 50 euro de hele boel cash dus, handig. Heb t ook al een tijdje niet meer op de tv gezien eigenlijk, gelukkig, de tv wordt al namelijk genoeg vervuild.

Ik heb die dag helaas al genoeg uit gegeven en mazzel met loten heb ik toch niet.
Toch heb ik het 2x geprobeerd maar niets gewonnen, maar het zou wel lekker zijn om eens te winnen!

Jep speel ieder jaar mee samen met mijn tweeling broer. Ieder jaar samen een heel lot (allebei een halve). Helaas nog nooit wat gewonnen, maar toch blijf ik eigenwijs mee spelen. Want stel dat je wat wint haha.

Jarenlang iedere maand meegespeeld met nog 9 collega's .Standaard een hele straat en een straat 1/5 loten per trekking. Op een hele straat valt minimaal 45 euro omdat je alle eindcijfers speelt ( 9 euro minimaal voor een 1/5 straat). Bij al die trekkingen zat dacht 1 keer een prijs van 100 euro.

Inmiddels zijn we gestopt met deze (k)loterij, omdat we ons geld wel beter kunnen besteden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan