St. Goar 17-09-2011

Voor iedereen die deze kant op gaat : heel veel plezier en een mooie show gewenst en kom lekker terug mey veel beeldmateriaal voor ons de thuisblijvers.

Zo,weer op weg naar huis. Supershow gezien met een geweldige entourage eromheen. Voor mij een blijvertje!

Jaja het was weer genieten hoor! Een show van omvang die je nergens anders in deze omgeving kan vinden! Heerlijk!

Helaas dit jaar geen film van mij.

na 4 jaar weer eens naar st. goar geweest en weer lekker genoten van een vette show!! hierbij de finale!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Er staan al weer genoeg finales online zie ik, ik bewaar deze keer het lekkerste voor het laatst:D

Jongens jongens wat een gezellige dag hebben wij gehad in st. Goar.
Er zal vast nog wel een verslagje volgen met wat foto's, dus ben erg benieuwd...

Ik ga deze keer mijn film in 3 delen uploaden, hier is alvast deel 1,

Enjoy:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo na een rid van 2 uur eindelijk aan gekomen in St.Goar
Mooie locatie moet ik zeggen.
We kwamen ongeveer 45 min voor de show aan en we konden de auto al snel en kortbij kwijt.
We stonden ook op een mooie locatie zo dat we alles mooi konden zien.
Wat bederft het vuurwerk kan ik kort en krachtig zijn,
Mooie vuurwerk wat op verschilden locaties werden afgestoken en wat we mooie en goed konden bekijken.
Maarom er 2 uur heen en 2 uur weer terug te rijden mmmm...
Efe kijken als ik er volgend jaar weer bij ben of niet.

Zo na een rid van 2 uur eindelijk aan gekomen in St.Goar
Mooie locatie moet ik zeggen.
We kwamen ongeveer 45 min voor de show aan en we konden de auto al snel en kortbij kwijt.
We stonden ook op een mooie locatie zo dat we alles mooi konden zien.
Wat bederft het vuurwerk kan ik kort en krachtig zijn,
Mooie vuurwerk wat op verschilden locaties werden afgestoken en wat we mooie en goed konden bekijken.
Maarom er 2 uur heen en 2 uur weer terug te rijden mmmm...
Efe kijken als ik er volgend jaar weer bij ben of niet.

Je miste zeker de voorpret bij een gebrek aan striptent?
:D

Foto's niet gebruiken zonder toestemming!

Vandaag was het dan zover ‘Rhein in Flammen’, de 45 minuten durende show van Steffes Ollig in St. Goar!
Daar spijtig genoeg Anaconda moest afzeggen wegens gezondheidsredenen, ben ik bij Thunderboy en Ricow in de auto gestapt!
Om 12.00u waren beiden hier en kon de reis naar St. Goar beginnen.. of moet ik zeggen St. Goor? Want binnen 5 minuten was de toon in de auto al gezet toen de naam ‘Thunder’boy een heel andere lading kreeg. Ik kan jullie namelijk in geuren en kleuren, nouja vooral in geuren, vertellen dat we Thunderboy binnen 5 minuten al van binnen en buiten (en dan vooral van binnen) leerde kennen.
In Duitsland werken veel Duitse steden met de Umweltplakette waarin rood het meest milieuvervuilend is, maar volgens mij wordt voor Thunderboy ooit de zwarte sticker nog eens uitgevonden!
In ieder geval, kort door de bocht, het typerende woord voor de heenreis was; stank!

Aangekomen in St. Goar zijn we met het pont naar St. Goarhausen gegaan en hebben we de auto geparkeerd. Hierna zijn we gewapend met fototoestel terug het pont opgegaan en in St. Goar het dorp in gelopen.
Het was een ontzettend gezellig straatje met veel terrasjes, marktkraampjes en beschonken Duitsers. Uiteindelijk kwamen we mijn buurman en buurvrouw tegen waarmee we nog een biertje hebben gedronken alvorens we met het pont teruggingen richting St. Goar om ons hier te vergrijpen aan een broodje Bratwurst om nog maar niet te spreken over wat voor invloed dit zou hebben op het geurgehalte voor de terugweg!

IMG_0565.jpg

IMG_0560.jpg

IMG_0562.jpg

IMG_0563.jpg

IMG_0570.jpg

IMG_0586.jpg

Na het eten gingen we op een toplocatie staan om hier onze statieven op een rijtje te zetten. Maar ook op deze plek was stank weer het hoofdwoord, daar deze plek door het jaar heen volgens mij meer gebruikt werd als hondenuitlaatplaats. Toen we Vincer tegenkwamen werd dit nog maar eens pijnlijk duidelijk toen hij de onderkant van zijn schoen liet zien!
Al met al was het wel een prachtige plek voor de foto’s en de films te maken aangezien we recht onder het eerste kasteel stonden, en prachtig uitzicht hadden op het kasteel en het ponton voor ons!

Om 21.00u was het dan eindelijk zover, de show kon beginnen!
De show werd geopend door brandweermannen die o.a. recht achter ons stonden met 5 minuten durende, rode fakkels!

IMG_0608.jpg

Hierna kon het echte werk beginnen. Eerst werd er geschoten helemaal rechts van ons, in een haven. Hieronder zie je hier wat foto’s van!

IMG_0620.jpg

IMG_0623.jpg

IMG_0624.jpg

IMG_0626.jpg

IMG_0633.jpg

Hierna verplaatste het vuurwerk zich naar het kasteel recht achter ons. Aangezien wij op een verlaging stonden, staan er mensen voor dit vuurwerk maar toch leverde dit nog de nodige plaatjes op!

IMG_0639.jpg

IMG_0640.jpg

IMG_0642.jpg

IMG_0645.jpg

IMG_0647.jpg

IMG_0654.jpg

Na dit leuke opwarmertje vanaf het kasteel begon het vuurwerk op het ponton dat midden in de Rhein, zo’n 50 meter van ons verwijderd lag. Wat een prachtig vuurwerk was hierop te zien zeg!

IMG_0658.jpg

IMG_0662.jpg

IMG_0666.jpg

IMG_0668.jpg

Na een gedeelte vuurwerk op het ponton werd er een rustmoment ingelast doorvuurwerk af te steken op het kasteel dat rechts voor ons lag.

IMG_0676.jpg

IMG_0682.jpg

Hierna was het gedaan met de rust want we gingen weer over naar het ponton recht tegenover ons! Wat een geweld, en wat een prachtige effecten!

IMG_0693.jpg

IMG_0694.jpg

IMG_0698.jpg

IMG_0700.jpg

IMG_0702.jpg

Leuk om te zien was, dat er op een gegeven moment op elke schietlocatie simultaan met elkaar geschoten werd! Hieronder zie je dan ook twee overzichtsfoto’s van enkel nog maar de locaties die in mijn zicht lagen want ook achter ons werd nog vuurwerk de lucht in gejaagd!

IMG_0706.jpg

IMG_0707.jpg

Iets wat minder goed op de foto te zien is, maar wat absoluut mooi was om te zien, was de waterval die werd afgestoken op een van de kastelen!

IMG_0709.jpg

En na dit rustmomentje was het dan tijd om richting de grote finale te gaan van ‘Rhein in Flammen’ 2011! Dit werd recht voor onze neus afgeschoten op het ponton!
Wat een geweld, wat een prachtige effecten en wat een dreunen zo tussen dat dal! Genieten!

IMG_0712.jpg

IMG_0713.jpg

IMG_0717.jpg

IMG_0719.jpg

IMG_0720.jpg

Al met al was het dus een geweldige dag, ontzettend gezellig en prachtig vuurwerk gezien!

Ik wil graag Ricow bedanken voor het ophalen en thuis brengen en net als Thunderboy, voor de gezelligheid!
En natuurlijk Steffes Ollig bedankt voor de geweldige show

Laatst bewerkt:
Heren allemaal bedankt voor het film en beeldmateriaal, het was weer smullen geblazen zo te zien.

Wheeuiii gave beelden Shock!

Maar je moet je zelf wel afvragen of je film belangrijker is dan het genieten van de show want het is natuurlijk wel allemaal ver weg zo.

@ vuurwerkfreak4live, je staat er inderdaad ver vanaf, maar je hebt dan wel een mooi overzicht op alle 4 de locaties. Als je voor het echte dreunwerk wilt gaan dan moet je gewoon langs de waterkant staan.

Het was voor een keer wel leuk om het zo mee te maken, maar volgend jaar staan wij gewoon weer langs de waterkant.

Hier nog een aantal foto`s.

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3333-dsc-0349.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3331-dsc-0289.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3332-dsc-0311.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3334-dsc-0358.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3335-dsc-0359.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3336-dsc-0367.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3337-dsc-0373.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3338-dsc-0374.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3339-dsc-0382.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3340-dsc-0384.jpg

f16-albums-st-goar-17-09-2011-picture3341-dsc-0385.jpg