Detective
VWC lid
Ik ben na 4 seconden afgehaakt... Je weet waaromDikke bak zeg, die gaat direct op het lijstje!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben na 4 seconden afgehaakt... Je weet waaromDikke bak zeg, die gaat direct op het lijstje!

Nee eerlijk gezegd niet maar als ik dan toch een gokje mag wagen: je zet waaierbakken altijd een kwartslag verkeerd en beklaagd je dan dat de spreiding echt totaal niet was zoals in het filmpje beloofd werd?Ik ben na 4 seconden afgehaakt... Je weet waarom![]()
Ik ben na 4 seconden afgehaakt... Je weet waarom![]()
in deze compound vind ik het niet verkeerd hoor.. overigens bij het publiek krijg je wel altijd veel oeh en aaah’sHORSETAILS
Ik ben na 4 seconden afgehaakt... Je weet waarom![]()
Volgens mij zijn het falling leavesHORSETAILS

Er zal in de loop van het jaar wel weer het eea bij de winkels in Duitsland binnen komen. Als je de Tiny Titan zoekt, die is ook te krijgen als Pryme Dakyn.Weet iemand waarom dit product nog niet te bestellen is en wel de Cyber King bijvoorbeeld? En zijn er nog meer SR Pyro producten te verwachten door het jaar heen, zoals de eerder uitverkochte Supercharched en Tiny Titan? Ik winkel voor het eerst in Duitsland maar hoop nog op meer aanbod![]()
2de favoriete effect van @DetectiveVolgens mij zijn het falling leaves![]()
Er komt nog heel veel van SRPYRO aan bij in elk geval Passion4Pyro, zowel bestaande als nieuwe artikelenWeet iemand waarom dit product nog niet te bestellen is en wel de Cyber King bijvoorbeeld? En zijn er nog meer SR Pyro producten te verwachten door het jaar heen, zoals de eerder uitverkochte Supercharched en Tiny Titan? Ik winkel voor het eerst in Duitsland maar hoop nog op meer aanbod![]()