SRPYRO - S5522 [Compound] *Nieuw 2026*

Inderdaad een geweldige bak. Vind de "Riakeo" opening iets minder, maar vanaf de eerste W-Shape ben ik dat al weer vergeten.

Krijg nu al lichtelijk keuzestress met al dat moois van SRPYRO. Ben benieuwd welk assortiment van SRPYRO bij @omo109 dit jaar in de winkel komt te liggen. Denk dat ik het dit jaar maar bij SRPYRO, Pyroprodukt en misschien EL Gato ga houden...

Hier hetzelfde @PyroHengelo. Heb het afgelopen jaar voor het eerst bakken van SRPYRO gehad, stuk voor stuk top kwaliteit. Dit jaar komen die er zeker weer, ook wil in een aantal bakken van HBL en PRO Xplosion. Pyroprodukt en vooral El Gato trekken mij wat minder, hoe dat komt... Ik zou het nie weten. Het is ook prachtig vuurwerk, daar niet van.

Dit jaar ben ik langs Passion4pyro gegaan voor de SRPYRO producten, wat zijn nog meer winkels met een groot SRPYRO aanbod? Ik ben benieuwd!

Hier hetzelfde @PyroHengelo. Heb het afgelopen jaar voor het eerst bakken van SRPYRO gehad, stuk voor stuk top kwaliteit. Dit jaar komen die er zeker weer, ook wil in een aantal bakken van HBL en PRO Xplosion. Pyroprodukt en vooral El Gato trekken mij wat minder, hoe dat komt... Ik zou het nie weten. Het is ook prachtig vuurwerk, daar niet van.

Dit jaar ben ik langs Passion4pyro gegaan voor de SRPYRO producten, wat zijn nog meer winkels met een groot SRPYRO aanbod? Ik ben benieuwd!
Ben zelf ook bij Passion4Pyro geweest. Heb veel van de Pryme/Pyroprodukt en SRPYRO gehad. Pryme/Pyroprodukt heeft enkele omlabelingen van SRPYRO. Is dezelfde kwaliteit.

Pro Xplosion hoor ik wel heel veel goede verhalen over. Heb het zelf niet uitgeprobeerd. De meeste straatfilmpjes zijn ook wel overtuigend.

Artikelnummer: S5522/CTN
Artikelnaam: ...?...
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 180 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/2
Tijdsduur: 90 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Afbeelding, naam en meer specificaties volgen.

die waaier met wit en rood blinker of strobe vond ik wel erg nice

Ben zelf ook bij Passion4Pyro geweest. Heb veel van de Pryme/Pyroprodukt en SRPYRO gehad. Pryme/Pyroprodukt heeft enkele omlabelingen van SRPYRO. Is dezelfde kwaliteit.

Pro Xplosion hoor ik wel heel veel goede verhalen over. Heb het zelf niet uitgeprobeerd. De meeste straatfilmpjes zijn ook wel overtuigend.
Heb al ergens nieuwe labels voorbij zien komen van proxplosion!

Perfect Fireworks heeft ook redelijk wat van SRPyro

• Like
Waarderingen: HDP
Back
Bovenaan