SRPYRO - Cyber King [Compound] *Nieuw 2026*

@PyroHengelo Gupje en ik hebben het over een andere winkel denk ik zo. Daar staat die voor 135 normale prijs.

Ander probleem @omepje ik weet niet waar ik dit kwijt kan, maar ik kan niemand meer citeren. "De gevraagde pagina kon niet gevonden worden."
Dat is heel gek, wij zien niets geks. Heb je dit al langer en bij meerdere topics?

Pyrohengelo mag ik niet citeren.

Lijkt erop dat ik niet kan citeren als het een andere pagina betreft.

Bedoel je misschien dat als je iemand op pagina 1 citeert, en je dan naar pagina 2 gaat, je citaat weg is?

Dat is makkelijk op te lossen door rechts bovenin de balk waar je typt op het floppy disk logo te drukken en dan kiezen voor bewaar concept.
Dit doet de site ook automatisch na een x aantal karakters en/of seconde dacht ik.

Dus: je citeert iemand op pagina 1, je drukt op bewaar concept, en klikt vervolgens op pagina 2.

Dan moet het blijven staan als het goed is.

Bedoel je misschien dat als je iemand op pagina 1 citeert, en je dan naar pagina 2 gaat, je citaat weg is?

Dat is makkelijk op te lossen door rechts bovenin de balk waar je typt op het floppy disk logo te drukken en dan kiezen voor bewaar concept.
Dit doet de site ook automatisch na een x aantal karakters en/of seconde dacht ik.

Dus: je citeert iemand op pagina 1, je drukt op bewaar concept, en klikt vervolgens op pagina 2.

Dan moet het blijven staan als het goed is.

Neen, ik druk op citeer en krijg een error "pagina niet gevonden" waardoor ik niet kan citeren.

Deze is voor net onder de 300 op te halen bij dream. Maar voor dat geld kun je ook 2 andere hele dikke compounds halen a la deze cyber king. Jouw mening (wellicht uit ervaring met deze bak van funke), voor een fireball gaan?
De Fireball is z'n geld dubbel en dwars waard. Spektakel gegarandeerd en volgens velen het beste F2 product wat er is. Dus niet twijfelen maar kopen voor dat geld.

Back
Bovenaan