SR10 Rocket [Vuurpijl Ass.]

Artikelnummer: 3252
Artikelnaam: SR10 Rocket Assortment
Aantal Pijlen: 12 Stuks
Effectomschrijving: white strobe, crackling, multi-color en red color
Richtprijs: €3,50
Stijghoogte: +- 25m
Verpakkingseenheid: 72/12
Afmetingen: 370mm x 95mm x 20mm
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ervaring hiermee, heb ze 2 jaar terug gekocht, overgang van 2005/2006..

Vond het leuk als speeltjes voor de nieuwjaarsnacht, klein boeket maar blijft redelijke tijd hangen, geen filmpjes helaas die hersenen had ik toen nog niet!

Maar als je niet te strak zit en nog wel 3 euro bij elkaar weet te sprokkelen zou ik zeker de SR 40 pakken! Zeker 3x zo groot, de effecten zijn net als bij deze mooi en helder, maar dan groter en blijven langer hangen!

Dit zijn leuke pijltjes voor in de vooravond.Gaan niet al te hoog zodat
je het effect goed ziet.En voor die prijs hoef je ze niet te laten liggen.

Ik lees hier aardig veel goede ervaringen. Vorige jaar werden er ook van deze verkocht hierzo, Maar die waren 8 euro. Volgensmij waren dat de Sr 40 pijltjes. Die moeten dan toch nog beter zijn?

Deze van 3,50 heb ik nog niet zien liggen ...

Op het filmpje zien ze er wle leuk uit.. Ik zou denk ik best een pakketje meenemen als ze te koop zijn.

:bye:

Ik lees hier aardig veel goede ervaringen. Vorige jaar werden er ook van deze verkocht hierzo, Maar die waren 8 euro. Volgensmij waren dat de Sr 40 pijltjes. Die moeten dan toch nog beter zijn?

Deze van 3,50 heb ik nog niet zien liggen ...

Op het filmpje zien ze er wle leuk uit.. Ik zou denk ik best een pakketje meenemen als ze te koop zijn.

:bye:

Ik zelf betaalde 4.50 euries afgelopen jaar. En ze zijn echt wel minstens 10 waardig, ik heb slechtere pijlen gezien van 40...

Is er iemand geinteresseerd in een dummy van dit product?
Deze dummy is afkomstig van Goudvuur in Gouda en in goede staat.
Bij interesse graag PM-en of reageren in dit topic.
Afhalen en verzenden niet mogelijk. Alleen langsbrengen of overhandigen bij demo's.

Back
Bovenaan