Sputnik

nl339sputnikhq2.jpg

Artikelnummer: NL339
Artikelnaam: Sputnik
Netto Kruitgewicht: 468 gr
Aantal Schoten: 36sh
Effectomschrijving: Golden tail to crackling golden willow to red, golden tail to crackling golden willow to green
Stijghoogte: +- 20 m
Tijdsduur: +- 40sec
Richtprijs: €46,- 3 voor 125,-
Verpakkingseenheid: 2/3

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Wederom een hele goede cake uit de Herlat- serie. Twee verschillende effecten maar goed gecombineerd met hele duidelijke heldere effecten. Het tempo is ook goed. De effecten willow en in mijn ogen dan een Golden Wave, gewoon een van de mooiste effecten.

Prachtige cake is dit met schitterend uitgevoerde willows.
Als ik het goed heb is deze cake ook geschoten tijdens de show in Delft mei dit jaar. (zie filmpje Arjan)
Voor mij een absolute aanrader.

In mijn oud en nieuw consumenten show kun je hem ook terug zien.
Eentje links uit en eentje rechts uit met in het midden de Midnicht shakra.
Het is een topper van een cake met harde bothem shots en harde burst knallen en een lang aanhoudend willow met crackling effect.
Groetjes Giron

In mijn oud en nieuw consumenten show kun je hem ook terug zien.
Eentje links uit en eentje rechts uit met in het midden de Midnicht shakra.
Het is een topper van een cake met harde bothem shots en harde burst knallen en een lang aanhoudend willow met crackling effect.
Groetjes Giron

Dank je voor de tip Stef, ik ben helemaal verliefd geworden op deze cake.
Een prachtige uitvoering van de willow in wit.
Ik ga hem zeker kopen dit jaar.

:bye:

Dank je voor de tip Stef, ik ben helemaal verliefd geworden op deze cake.
Een prachtige uitvoering van de willow in wit.
Ik ga hem zeker kopen dit jaar.

:bye:

Ik heb nog even in mijn prijslijst gekeken en ik heb 49,- euro betaald voor deze cake.
En de gegevens van deze cake wil ik even bij stellen.
er staat:
Effectomschrijving: Golden tail to crackling golden willow to red, golden tail to crackling golden willow to green
Stijghoogte: +- 20 m
Tijdsduur: +- 40sec

Maar het is zonder red en zonder green en stijgt niet 20 maar 40 a 50 meter.
Om en om heeft hij het effect van willow met en willow zonder crackling, waarvan de laatste 4 sessies zeer snel achter elkaar geschoten werden met 5 tegelijk.
Dit zag ik namelijk aan het feit dat de effecten buiten het camera veld vielen en dit de cake was die op het hoogste punt zijn uitwerking er uit gooide.
Hij duurt ook 55 sec ipv 40 sec zoals omschreven.
Groetjes Giron

Laatst bewerkt:
een cake die wel een kruising lijkt tussen de effecten van de 7 steps en dessert eagle van hardix.

erg mooi en coole finale

doordat hij zo hoog schiet heb ik het idee dat de boeketten klein lijken, is dat ook zo in het echt? Wel snoeiharde bursts volgens mij.

dat valt echt wel mee hoor.
En die burst is inderdaad snoei hard.
Je zou bij deze cake denken dat je een profcake in handen heb.
Zwaar, masief en op en top zijn geld waard.
Van mij had hij wel ietsje goedkoper gemogen.
Groetjes Giron

PS, helaas heeft zuikerbuik of iemand anders van VWC de film weg gehaald anders had ik je nog door kunnen sturen voor een kijkje.

Laatst bewerkt:
ok dank giron, mijn interesse is cker gewekt, moeilijk man want ook ik heb een budget en ja qua diversiteit van de te schieten cakes op oudjaarsavond zijn er nog heel wat cakes die mee mogen dingen dus wie weet. Met 500 e is het al moeilijk om uit te komen! Hobby's blijven duur....:rolleyes:

ok dank giron, mijn interesse is cker gewekt, moeilijk man want ook ik heb een budget en ja qua diversiteit van de te schieten cakes op oudjaarsavond zijn er nog heel wat cakes die mee mogen dingen dus wie weet. Met 500 e is het al moeilijk om uit te komen! Hobby's blijven duur....:rolleyes:

Waarom ga je dan niet voor de Broekhoff cake Kamuro sky
Die kost ok 42.50.
Is iets goedkoper en ook 36 schots.
Deze was er toen mijn spullen kocht nog niet maar is voor mij wel de vervanger geworden voor de Sputnic.
Heeft ook een hele mooie finale en volgens mij blijft de willow wel wat langer hangen.
Succes man

klein pff weetje wel hoeveel shots die heb dan krijg je tog ook geen super grote bouqetten

Er zijn genoeg cakes met 36 shots, met uitermate grote bouqetten!:)
Maar dat terzijde, ik vind het een erg mooie cake moet ik zeggen.
Maar je krijgt het wel weer voor een zena prijs, daarom is het niet interessant voor mij.

Back
Bovenaan