Springwind *NIEUW 2024*

Afgezien van de horsetail row, was de rest dik in orde. Maar de box is in mijn ogen dan niet af. Kan een maandagmorgen geval zijn, een sierlijke variant van de Triple layer zeg maar.

Blink gedeeltes waren goed, harde burst en ik hou wel van blink. De rustige gedeeltes storen mij in deze box. Gewoon vol gas doorgaan was beter geweest!

Nee blij dat ik deze heb laten staan.
En dan ga ik uit van een maandag ochtend exemplaar.
Voor het zelfde geld koop ik een Triple w layer..
Deze is in mijn optiek niet zo breed in zijn W shape grades . Had een bredere hoek gemogen.
Die horsetails doen afbreuk, maar ik ga er van uit dat het een maandag ochtend foutje is.
Maar ook de finale is het net niet! .
Schiet niet lekker door, is gewoon. 3x salvo in W shape. Nee deze doet het hem helaas niet voor mij!!

Ik vind hem goed gelukt met heerlijke burst. Iets rustiger tempo pakt goed uit! Maar die horsetails kunnen mij niet bekoren.. hoop dat het alleen dit exemplaar is.

Ook een beetje gemixte gevoelens. Zitten best mooie en goed uitgewerkte effecten in met goede burst. Maar de W-shape is inderdaad niet erg breed. En die floppers in het begin zijn ook niet helemaal lekker.
Lang getwijfeld of ik deze zou nemen of de Sensation Master van Magnum. Uiteindelijk voor die laatste gekozen. Hopelijk presteert die in de straat goed. :)

Nog wel een paar mooie foto's weten te maken.
22 Springwind 1 small.jpeg

22 Springwind 2 small.jpeg

22 Springwind 3 small.jpeg

22 Springwind 4 small.jpeg

22 Springwind 7 small.jpeg

22 Springwind 8 small.jpeg

Eddy.

Hier op 13.30 te zien. Hij is echt dik, harde burst zoals de Break Out. grote boeketten en snelheid is ook prima.

• Like
Waarderingen: 3xh
Deze gisteren ook live gezien bij het Knalpaleis. Goede burst en een grote spreiding, niks mis mee. Alleen het tempo en alles W-shape
wordt iets eentonig. Deze compound heeft nog wat fine-tuning nodig, in shape-vorm, en dan heb je een absolute topper.

Back
Bovenaan