Spring Garden [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 699
Artikelnaam: Spring Garden
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1475 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: "25 schoten per cake:
Cake A: Zilveren blinkmijnen, zilveren blinkmine knalt in rode wave met zilveren blinks, zilveren blinkmine knalt naar groene wave met zilveren blinks, zilveren blinkmine knalt in paarse wave met zilveren blinks, zilveren blinkmine knalt in wave willow
Cake B: Blauwe mine, blauwe mine knalt in titanium gouden palm met rode blinks, blauwe mine knalt in titanium gouden palm met groene blinks
Cake C: Groene mine, groene blink knalt in wave willow met rode sterren, groene blink knalt in wave willow met blauwe sterren
Cake D: Groene mine, groene mine knalt in rode sterren met crackling, groene mine knalt in zeeblauw met titanium zilveren chrysanthemum
"

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 75,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl


Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
in verhouding met de sahara willow zou deze zon 480 euro moeten gaan kosten.:bonk:
Dit is op zich geen verkeerde box, mines zien er goed uit.
 
misschien is het goed om te kijken of het voor de hele box is of per cake. In het eerste geval is het erg goedkoop, in het tweede geval erg duur.
greetzz
 
broekhoff durft soms vaak veel te vragen voor zijn producten .
maar deze en de terminator zijn prijstechnisch gezien goed te doen hoor .
je krijgt echt waar voor je geld .
als ik terug kijkt naar wat ze in het verleden durfden te vragen vind ik dat een positief verrassing .
uiteindelijk zullen zij ook mee moeten met de gehele meute want ander kun je niet meer mee concurreren .
dit is een koers die ze van mij best mogen voortzetten .
 
Zowaar redelijk geprijsde cakeboxen bij Broekhoff, wist niet dat het mogelijk was! Verder een mooi setje klassieke cakes.
 
Mooie cakebox is dit met ook nogeens een mooie prijs, in eerste instantie niet verwacht van Broekhoff :p
 
broekhoff durft soms vaak veel te vragen voor zijn producten .
maar deze en de terminator zijn prijstechnisch gezien goed te doen hoor .
je krijgt echt waar voor je geld .
als ik terug kijkt naar wat ze in het verleden durfden te vragen vind ik dat een positief verrassing .
uiteindelijk zullen zij ook mee moeten met de gehele meute want ander kun je niet meer mee concurreren .
dit is een koers die ze van mij best mogen voortzetten .

Dit ben ik geheel met je eens, laten ze maar lekker doorgaan op deze weg!!
 
Erg fijne cakebox en als je er vanuitgaat dat per schot 0,75 cent wordt gevraagd krijg je waar voor je geld!
Ga zo door!
 
Dat is echt een hele mooie prijs voor een mooie box!!!

Hier is echt niks mis mee voor 75 euro!
 
Dit filmpje van de Spring Garden kwam ik tegen op het youtube kanaal van Vuurwerkexpert.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan