Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
geweldig product , echt ongelofelijk mooi .
falling leaves is altijd al een van m'n favorieten effecten .
maar deze is perfect afgewerkt , met 'n top tempo , heldere kleuren , en 'n bijpassende finale .
Weer een prachtig stukje vuurwerk van Bonfireworks. Ik heb nu al meerdere films zitten bekijken en moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben over de effecten en prijzen van deze collectie.
In deze cake veel kleuren en mooie effecten. Het fishes effect op het eind is een mooie afwisseling. Voor mijn gevoel mis ik daar wel de burstknallen. Tja, dat zal dan wel aan mij liggen.
Overigens ben ik zeer te spreken over de prijs. Nog onder de 40 euro voor een 500grams cake. Maar vooral, voor een cake met effecten die we niet zo vaak zien. Dat is een mooie prestatie.
Over het afsteken van meerdere cakes tegelijk denk ik toch wat anders. Bij de demo-shoot die we op de film zien is de afstand wel een stuk groter als wat wij zien op een oudejaarsavond. Ik denk dat deze cake dan ook prachtig tot zijn recht komt als er een word afgestoken.
Ja, deze viel zeer positief op! De lucht is van boven tot de grond gevuld met deze falling leaves van geweldige kwaliteit! Zeer heldere kleuren ook. De finalewolk fishes vond ik wel wat kleiner dan verwacht. Maar topcake, zeer goede falling leaves!
Vanavond gezien bij de demo van Vuurwerkmagazijn7kamp.
Zelden zo,n mooie uitvoering van de falling leaves gezien als bij deze cake.
Ongelooflijk mooie en heldere kleuren en een goed tempo.
Deze kleuren zijn nooit goed op film te krijgen.
Deze moet je echt live gaan zien.
Eerste keer dat ik in het gedeelte van bonfireworks rondneus, maar wat een prachtig ding zeg. Leuk om hier een flinke fluitbak bij te combineren. (denk aan het effect van de 49shots pot van crown, die overgaat van willows naar fluitende faling leaves)
Ik had hem het liefst gewilt. Dit is een cake die ik zou doorlonten (3x). Maar bij Steenbergen waren ze al heel snel erdoorheen. Dus heb ik een andere cake moeten kiezen. Helaas, maar is niet anders.
Het is een super cake. Ik ben fan van Falling Leaves en deze komt goed in de buurt van de echte (wat voor mij echt is was mijn blok 2006/2007: Bonbridge Silent Night 150sh FS). Maar goed, het is en blijft een topper. Hopelijk volgend jaar wel!
Ik heb deze ook gezien van dichtbij. Helaas waaiden de falling leaves gedeeltelijk weg achter de daken, dus ik kon niet goed zien hoe lang ze bleven branden. Maar het zag er wel veelbelovend uit! De kleur was erg helder en fel, en ze leken me goed lang omlaag te vallen. De fish is een grappige afsluiter, die ik alleen niet helemaal overtuigend vond overkomen.