Spot een directielid van Achmea die vuurwerk afsteekt en verdien een mooi pakket.

fritsie

VWC lid
De opdracht is heel simpel.
Ga op jacht naar een Achmea directielid die op oudejaarsavond volgens Hollandse traditie vuurwerk afsteekt en maak er een duidelijke foto of filmpje van.

De liefhebber die de mooiste foto maakt wint een mooi samengesteld pakket t.v.w. €100.-

Jullie zijn slim genoeg om uit te vinden waar deze vuurwerkliefhebbers wonen.
Succes.

Ik vraag me af of dit wel mag en hoe ga je bepalen of de persoon op de eventuele foto's inderdaad een directielid is ?

"Ik weet waar jou huis woont". Of het mag of niet, een beleidsmaker pakken op iets dat 'ie wil verbieden. Prima initiatief..

De opdracht is heel simpel.
Ga op jacht naar een Achmea directielid die op oudejaarsavond volgens Hollandse traditie vuurwerk afsteekt en maak er een duidelijke foto of filmpje van.

De liefhebber die de mooiste foto maakt wint een mooi samengesteld pakket t.v.w. €100.-

Jullie zijn slim genoeg om uit te vinden waar deze vuurwerkliefhebbers wonen.
Succes.

Als je iets wilt doen om vuurwerk in een slecht daglicht te zetten is het wel een witch-hunt opzetten om Achmea belachelijk te maken. Denk je nou echt dat dit een goed idee is?

Als je iets wilt doen om vuurwerk in een slecht daglicht te zetten is het wel een witch-hunt opzetten om Achmea belachelijk te maken. Denk je nou echt dat dit een goed idee is?

Iemand hoeft maar net die gene via via te kennen en je bent er. Anders ben je wel heel fanatiek..

Iemand hoeft maar net die gene via via te kennen en je bent er. Anders ben je wel heel fanatiek..

Stel dat dat dan makkelijk gaat, willen we dan met zn alleen gaan zeggen "kijk Achmea zegt dat ze vuurwerk een slecht idee maar de directeur steekt zelf ook vuurwerk af" (hoewel ik sowieso al betwijfel of die überhaupt dan wel in Nederland is). En dan gaan journalisten onderzoek doen en zien dit topic, ik geloof niet dat er iemand beter van wordt een prijs uit te reiken voor degene die de directie van Achmea vuurwerk af ziet steken

Ik begrijp de ergernis en frustratie van Fritsie, maar deze oproep om mensen in hun privésfeer lastig te vallen gaat niet helpen. Serieus bedoeld of niet.

Beter misschien om de oproep te wijzigen in iets als 'Maak of Photoshop een ludieke, humoristische nieuwjaarskaart met als onderwerp Vuurwerk & Achmea.' En reik daar een prijs voor uit.

Ik kan frits niet meer dan gelijk geven. Als ze zo gaan lopen janken moeten ze niet zo hypocriet zijn en zelf wel vuurwerk af gaan steken. Als directielid mag er toch wel op zijn minst van je verwacht worden dat je je opsteld naar de code van je bedrijf.

En dan daarbij, als ze de draak er niet van in kunnen zien zijn ze in mijn ogen incapabel om een verzekeringsmaatschappij te kunnen runnen.

Begrijp het helemaal goed, mooi tegen offensief.... hiermee kan je ze mooi in een negatief daglicht zetten.
Populistisch iets roepen wat goed is voor hun eigen portemonnee, let maar op ondertussen knallen ze er lekker op los.
Als het allemaal om de centen en schade te doen is, hadden ze ook over de wintersport moeten hebben, maar dat zal wel een grote hobby van de directie zijn.

Stel je voor het is je overbuurman die bij Achmea werkt en vuurwerk afsteekt. Er is dan niks bijzonders aan de hand als je er bij gaat staan en van zijn vuurwerk gaat genieten en de hele zaak filmen.

Jongens toch.
Ik denk dat Frits dit met een vette knipoog heeft bedoeld!!!
En zo zijn ongenoegen toont!!
En ja hij heeft groot en groot gelijk!!!!

Ach jongens over een jaar of vijf staan we allemaal in polen of de antillen te knallen. Mark my words

Leuk topic maar frits een tip brand je handen niet.
Verzekeringsmaatschappijen zijn legale criminelen.
Vrienden vam elkaar een wereld met mannen in pakken die iedereen kennen.
Na oplichting valsheid sjoemelen en of diefstal zijn ze zo directeur bij een ander machtig en groot bedrijf.
Kijk naar demink affaire wel een politicus maar tog.
Dit sarcastiche grapje met goede bedoelinging kan je zomaar je vergunning kwijt raken etc.
Of een hoop ellende geven.
Gemeentes doen zaken met groote maatschapijen.
Enchet is 1 pot nat allemaal funties voor elkaar weggelegd.

Back
Bovenaan