Spoorboom met vuurwerk ontploft

moontan

VWC lid
Spoorboom met vuurwerk ontploft

BEUGEN - De politie heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag op de Graafsedijk twee mannen uit Boxmeer (21 en 22 jaar) aangehouden voor vernieling. De jongelui hadden even daarvoor op de Heiveldsestraat bij Beugen een spoorboom met vuurwerk opgeblazen waardoor deze beschadigd raakte. In de auto van de verdachten werd een honkbalknuppel aangetroffen. Deze is in beslag genomen. De politie onderzoekt de zaak en sluit meerdere aanhoudingen niet uit. De verdachten zijn in verzekering gesteld.

Bron:
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2008/april/01/spoorboom_met_vuurwerk_ontploft

Jezus wat een nutteloos gedoe! Een spoorboom opblazen, levensgevaarlijk!
Recentelijk is een vriend van me overleden met zijn vriendin omdat hij door was gereden terwijl de spoorboom omlaag stond.

Dat risico wil je niet lopen, en zeker niet als je niet eens een inschattingsfout o.i.d hebt gemaakt! Stel je voor zoiets zou gebeuren, wat rust er dan wel niet op je geweten? Ik zou er niet van kunnen slapen.
Pff:frusty:

Het is maar goed ook dat ze dat zoort debielen oppakken en hard aanpakken.
Je geeft de eventuele gevolgen al aan invader, te gek voor woorden dat er zulke mensen betsaan.

Maar ik denk dat het een onbegonnen werk is met zulk zoort mensen, je blijft ze altijd houden. En het lijkt er steeds vaker op dat het er steeds meer worden en steeds jonger.

Back
Bovenaan