Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ooit geïnspireerd door een filmpje in de mist met 6 van deze jongens, zag er erg gaaf uit. Helaas was ik te laat met deze bestellen dus maar twee kunnen bemachtigen. Nu bijna nergens meer te krijgen dus zal het hierbij blijven.
Hah klopt, was jouw film! Erg gaaf gedaan toen man. Ben benieuwd naar je film dit jaar.Complimenten hoor! Mooi project ook zo in V-shape. Vorig jaar heb ik ze laten staan ivm te veel wind, maar hopelijk gaan ze dit jaar wel de lucht in! Wederom hetzelfde als het projectje in de mist. 6 maal, per 2 stuks tegelijk. Was net op het nippertje met bestellen toen, er stonden er precies 6 in de outlet voor €27.50ps
In 2023 afgekeurd door de importeur en dus niet geïmporteerd.Deze waren echt vet, de beste crossette cake op de markt.. en toen kwam men met Divider.. en helaas te duur en nu ook nog eens AFGEKEURD (door de importeur zelf).
Zie er 1 te koop in Dieren
Lucky you. Achteraf gezien had ik er ook meer moeten pakken maar dat was ook al zo met de Titanium Peony, Decibel, Blow Out, Rat, Wicked Whistle en The Scream. Maar ja ik heb nu eenmaal geen eigen bunker en wil dus niet teveel bewaren, keuzes maken dus. Van heel het rijtje heb ik dit jaar nog maar weinig kunnen krijgen helaas.Goh, je zult vorig jaar nog maar 10 stuks op de kop getikt hebben. Lekker hoor!
Lucky you. Achteraf gezien had ik er ook meer moeten pakken maar dat was ook al zo met de Titanium Peony, Decibel, Blow Out, Rat, Wicked Whistle en The Scream. Maar ja ik heb nu eenmaal geen eigen bunker en wil dus niet teveel bewaren, keuzes maken dus. Van heel het rijtje heb ik dit jaar nog maar weinig kunnen krijgen helaas.
Yup en in Doorn nog 2 voor 4 tientjes per stukKlopt, maar die vraagt er dan ook de hoofdprijs voor…