Spinning Salute

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL013
Artikelnaam: Spinning Salute
Aantal schots: 30
Netto Kruitgewicht: 465 gram
Effectomschrijving: Silver spinning tail to bang
Verpakkingseenheid: 8/1
Prijs: € 44,00

Laatst bewerkt:
15,5 gram per tube...? :no: Daar zal een kleine foutje in zitten.
Moet wel een dikke silver spinning tail zijn zeg! Er vanuit gaande dat het effect alleen een salute is, is er veel kruit over voor de tail (en lift). Ik hou wel van zo'n spiral tail, en ook een goede salute is top :cool: Dus deze cake klinkt lekkâh en betaalbaar!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben erg benieuwd naar deze cake. Als hij mooie tails heeft en een goede harde knal wil ik hier best die prijs voor betalen. :)

Dit is de cake waar ik nog het meest naar uitkijk.
Ben een enorme liefhebber van dit effect.
De prijs van 44 euri voor een 500 grammer is niet slecht.

ben erg benieuwd na vanavond maar als de spinning salute idd zo is dan kop ik er 4 om te doorlonte in me mscleta by night(finale):D

Wat een prachtige cake is dit zeg. Erg mooie tails, en erg goede harde knallen. Hopen dat ik deze aan kan schaffen. :)

:applause: Inderdaad een applaus waard. Vette, beheerste spinners met een goede dreun en, minstens zo belangrijk; een solide, constant tempo met een goed finalesalvo. En een goede prijs voor zo'n 500grammer. Kleine kans dat ik deze kan laten staan dit jaar...

Laatst bewerkt:
Hele mooie cake hoor, met zeer nette spinners en ook een aardige knal! Prijs is netjes voor deze cake. Zelf ga ik nog twijfelen om deze te gebruiken in mijn show want 1 is gewoon niet genoeg dan natuurlijk en dan vind ik de silver salute van dynasty toch meer in verhouding staan met het aantal schoten en de prijs.

Desalniettemin vind ik deze cake gewoon goed hoor, het gaat er om hangen of deze toch mee gaat of niet.

Mwa ik heb zo mijn twijfels of de echte net zohard overkomt in het echt als op deze film. Lijken nu wel 3 inch salutes zoals het geluid hoort :p Eerst zien in het echt dan pas kan ik oordelen. Want zoals ie nu overkomt bij mij gaat ie wel erg hard.

tja het zou inderdaad kunnen dat de knallen minder hard zijn.

maar die silverspinning tails zien er prachtig uit, dus een miskoop zal ik er niet aan hebben denk ik.:)

Back
Bovenaan