Spider

Ik blijf gek van deze cake. Uit eigen ervaring vond ik het al een topper. Tijdens de demonstratie was het er niet minder van geworden. De burst is het zelfde gebleven, maar de effecten en het tempo maken alles goed.

Een aanrader.

Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik de Spider van Diamond toch een van de mooiste cake,s vind. Op het filmpje komt hij misschien niet helemaal goed uit de verf (afstand)
Maar wat is hij mooi zeg. Willows in zilver/goud, 36 schoten maar liefst, en de willows spatten zodanig uiteen dat ze echt de vorm van een spin (spider) krijgen.
Verder schiet hij in een mooi,constant tempo door.
Topper.!!!

Er zit inderdaad een lekker tempo in en de effecten blijven redelijk goed hangen.
Er kwam wel veel zooi naar beneden bij deze cake, richting het einde van het filmpje zie je dat ook.
Vind het 1 van de betere cakes van diamond collection, vooral omdat deze cake maar 30 euro kost.

Filmpje
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb hem nog niet besteld maar ik ga dit product zelf aan het eind van het jaar verkopen. Ik denk dat ik er meerdere van mee naar huis neem. De Spider blijft voor mij een van de beste cakes van Schuurmans Vuurwerk. Het goud in deze cake is om je vingers bij af te likken.

jaaa de spider was er weer bij dit jaar :D
hij was zoals gewoonlijk weer top alleen dit jaar ging hij wat sneller dan voorheen maar moet zeggen dat het wel leuker was zo :p

Heb de Spider in V-Shape geschoten en het blijft een topcake voor een prima prijs. Mooie gouden Time rain en een goed gevulde lucht. Volgend jaar is in W-Shape:p

ik had deze ook en vind het een hele goede pot. het tempo van deze cake was ook geweldig de lucht was continu gevuld met mooie gouden effecten!

De Spider was er dit jaar ook weer te vinden in de straat. Wat een topper is het. Jammergenoeg nog steeds geen goede burstknal, maar het goud is van goudse kwaliteit, en de prijs past er goed bij. Hij is... goud waard!

Ik heb de Spider afgelopen jaarwisseling ook in mijn collectie gehad.
In één woord: Geweldig!
Ik ga deze pot zeker dit jaar weer kopen! :D

Back
Bovenaan