Spider King *Nieuw 2026*

Als die crackling Willows echt zo lekker agressief zijn zoals op de video, dan graag een single effect cake daarvan.

Zag het effect ook in een nieuwe Riakeo compound terug komen. Eindelijk iets meer afwisseling naast al het (mooie) goud :)

Jammer dat het weer een mixed effect cake is. Ook jammer vd blink en blauwe sterren bij de crackling willows.

Maak nu eens weer een ouderwets single effect cake van alleen crackling willows en maak die gewoon über dik.

Laatst bewerkt:
Dikke effecten. Vooral dat tweede effect is een van mijn lievelingseffecten, hier ook nog eens perfect uitgevoerd in een prima tempo om van te kunnen genieten.

Heel fijn ook dat ze echt een fractie van een seconde niet kraken, wel echte perfecte spiders in mijn ogen. De willows met strobe tips, vind ik ook erg mooi qua stijl. Heeft wel iets spinachtigs met een beetje fantasie.

Jammer dat het weer een mixed effect cake is. Ook jammer vd blink en blauwe sterren bij de crackling willows.

Maak nu eens weer een ouderwets single effect cake van alleen crackling willows en maak die gewoon über dik.
Beide effecten leuk, maar had ze inderdaad afzonderlijk uitgebracht..

Back
Bovenaan