Spelen met vuurwerk leidt tot schade.

moontan

VWC lid
Spelen met vuurwerk leidt tot schade.

ROOSENDAAL Vrijdagavond 10 augustus 2007 omstreeks 23.12 uur vatte een schuurtje op de Enclaveberg vlam. De bewoner slaagde erin om het vuur te doven met behulp van een tuinslang. De man vertelde dat de achterbuurjongen met vuurwerk bezig was geweest. Het vuurwerk was tegen zijn schuurtje aangekomen, waardoor er schade ontstond. De achterbuurjongen (16 jaar) is om die reden opgepakt en overgebracht naar het politiebureau. De knul bekende tijdens het verhoor dat hij vuurwerk had afgestoken en dat hij erg geschrokken was van de gevolgen daarvan. Het was niet zijn bedoeling geweest om brand te veroorzaken. Hij is na verhoor overgedragen aan zijn stiefvader.

Die jongen is er erg voreg bij dit jaar. Zulke berichten als dit komt ons freaks niet ten goede denk ik, de mensen kunnen weer zeggen kijk, weer wat kapot/vernielt door vuurwerk.

Maar dit ging niet met opzet, gewoon ongelukkig terecht gekomen. Er zijn veel meer incidenten waarbij het wel met opzet gaat, en daar kan iets aan gedaan worden vind ik.

Ja dat begrijp ik Vuurwerkland dat het niet met opzet is gebeurt, maar je hebt altijd mensen die het dan toch weer de schuld van het vuurwerk geven, of dat nou terecht is of onterecht.

Haha moontan, je bent weer erg scherp zoals altijd. Helaas is topografie een van mijn zwakkere punten.

Vuurwerkland, ga er maar van uit dat die gast lid is van één of andere vuurwerksite. We komen hem misschien nog tegen op AVP ofzo. Een onbedoelt ongeluk kan immers iedereen gebeuren. Bovendien komen de mensen die vuurwerk voor andere doeleinden gebruiken, helaas ook op zulke fora.
:bye:

hahah lol:D roosendaal ligt in noord-brabant,

het kan idd ook iemand zijn die hier op het forum zit ofzo, maar iedereen kan zoiets altijd overkomen ookal probeer je alles zo veilig mogelijk te doen.

zelf heb ik het idee dat het gebeurt zou kunnen zijn met een big bee ofzo of misschien een circo blits van original, dat zijn allemaal van die ongeleide projectielen waar je egt rekening mee moet houden bij het afsteken en dat je ook die kleine dingen beter niet in een straat ed moet afsteken.

erg jammer dat het gebeurt is en de mensen die niet van vuurwerk houden vaak meteen zeggen van ja het is weer eens vuurwerk, maar niet weten dat er geen opzet in het spel is wat ik veel erger vind als mensen met opzet dingen gaan vernielen.

hahah lol:D roosendaal ligt in noord-brabant,

het kan idd ook iemand zijn die hier op het forum zit ofzo, maar iedereen kan zoiets altijd overkomen ookal probeer je alles zo veilig mogelijk te doen.

zelf heb ik het idee dat het gebeurt zou kunnen zijn met een big bee ofzo of misschien een circo blits van original, dat zijn allemaal van die ongeleide projectielen waar je egt rekening mee moet houden bij het afsteken en dat je ook die kleine dingen beter niet in een straat ed moet afsteken.

erg jammer dat het gebeurt is en de mensen die niet van vuurwerk houden vaak meteen zeggen van ja het is weer eens vuurwerk, maar niet weten dat er geen opzet in het spel is wat ik veel erger vind als mensen met opzet dingen gaan vernielen.

Achja, nu zie ik het. Ik was in de war met Rozendaal, dat ligt wel bij Arnhem :D :bonk:

Back
Bovenaan