[Spel] Herken het vuurwerk

Het is mijn beurt om een plaatje te plaatsen. Voor deze heb ik besloten om het wat moeilijker te maken.
Op dit plaatje zijn vier "stukjes" van vier verschillende producten. Elke persoon krijgt slechts één kans om alle vier in één keer te raden. De persoon die, na één dag, het meeste goed heeft, is na mij aan de beurt. Als er meerdere zijn met alle vier goed, zal ik één van de personen kiezen. Hier is het plaatje:

Raad het vuurwerk.png

tsjonge jonge dat zijn wel erg moeilijke plaatjes, zo klein. maar als je het hier plaatst en het is goed kan een ander het zo overnemen, hoe werkt dat

Sjongejonge...eerst klaagt Maxwell over de té moeilijke plaatjes die hij één uur na publicatie nóg niet geraden heeft. En daarna plaatst hij zelf dit soort onmogelijk opgaves waarbij je een vergrootglas nodig hebt en dan nog niets specifieks ziet :bonk:

Om het wat makkelijker te maken, heb ik grotere stukjes van de producten in de afbeelding gezet. Ik heb er wel op gelet dat het dezelfde producten zijn.

Raad het vuurwerk.png

Dit wordt wel heel vreemd. Het is iets minder dan 22 uur geleden dat ik mijn plaatje heb geplaatst, en toch heeft niemand nog geprobeerd te raden welke vier producten in mijn plaatje worden getoond.

Helaas niet. Wanneer er precies 24 uur voorbij is na het plaatsen van mijn plaatje met de grotere stukjes (13:55), zal ik het antwoord onthullen.

Aangezien nog niet zeker is wiens beurt het eigenlijk is, plaats ik maar een nieuw plaatje. Dit zal bepalen wie na mij aan de beurt zal zijn.

Raad het vuurwerk.png

Dit wordt wel heel vreemd. Het is iets minder dan 22 uur geleden dat ik mijn plaatje heb geplaatst, en toch heeft niemand nog geprobeerd te raden welke vier producten in mijn plaatje worden getoond.

Ehm.. Misschien omdat je de lat iets te hoog legt? Ja we zijn freaks en kennen veel producten, maar elke siercake heeft wel een shell op de voorkant die ontploft, als je alleen dat deel van een plaatje laat zien dan is het echt verdomd lastig voor ons om iets te zoeken. Geef ons op ze minst een klein stukje wat herkenbaar is (lees zoals dit: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...n-het-vuurwerk&p=657814&viewfull=1#post657814 )

Hier zie je dat gebouw en een beetje die letters, dan blijft het voor ons ook leuk om te zoeken.

En hou het alsjeblieft bij een product en zeg niet alle 4 in één keer.

Back
Bovenaan