[Spel] Herken het vuurwerk

Hier is dan een hint: Engels voor cm3. Het is wel een beetje cryptisch, maar het maakt het heel erg makkelijk wanneer je door hebt wat het betekent.

Denk goed na over de hint en je maakt een enorme stap naar de naam van de cake. Ik zeg het nog een keer: "Engels voor cm3"

Denk goed na over de hint en je maakt een enorme stap naar de naam van de cake. Ik zeg het nog een keer: "Engels voor cm3"

Engels voor cm3 bedoel je toch gewoon cubic centimetre? Ik dacht aan de Cube van Wolff maar die kan het niet zijn:bonk:

Moeilijk hoor, het enige dat ik me kan bedenken is de Blue Dimension van Rubro maar dat is hem ook niet volgens mij... Misschien toch nog een hint dan maar? Of een groter plaatje?

Als hint zal ik mijn vorige hint uitleggen:
Cm3 betekent kubieke centimeter. De Engelse term hiervoor is "Cubic centimeter". Ik zei eerst "Engels voor cm3" omdat je dan de afkorting CC krijgt.

Het is een afkorting. Kom op zeg, het is niet zo moeilijk om dat te bedenken. :frusty::bonk::frusty::bonk::frusty::bonk::frusty::bonk::frusty::bonk::frusty::bonk::frusty::bonk::frusty::bonk:

(de thanks klopt niet, op je reactie, moest op de reactie van Joost zijn :p)
ik snap dat het een afkorting is. Maar wat jij zegt dat het extreem makkelijk is, nee. Voor jou is het misschien logisch omdat je weet wat het is, maar wij hebben geen idee :)

oke, dat is al een stuk duidelijker!
maar mogen we dan NOG een hint of een groter stukje foto?
zo hoeven we niet ALLE cakes die er zijn naa te kijken of ze kunnen worden afgekort met CC :)

Back
Bovenaan