Tunit VWC lid 26 feb 2011 #522 Het kunnen om precies te zijn 9 cakes zijn! Dat logo + tekentjes links hebben die 9 cakes. Ik ga voor Time Rain. Nog 6 keuzes over! (is dat ik een folder hier heb liggen, dat ik dat zo snel zie)
Het kunnen om precies te zijn 9 cakes zijn! Dat logo + tekentjes links hebben die 9 cakes. Ik ga voor Time Rain. Nog 6 keuzes over! (is dat ik een folder hier heb liggen, dat ik dat zo snel zie)
Tunit VWC lid 26 feb 2011 #524 Je loopt ons weer lekker te stangen dus.. Geef een tip? Cake vorm? Vierkant/rechthoek enz..
SniperX VWC lid 26 feb 2011 #527 Kijk aan, zo moeilijk was ie dus toch niet haha, klopt helemaal, volgende is voor jou
Tunit VWC lid 26 feb 2011 #530 Hij is inderdaad van THOR maar het is niet Short Circuit. Hint! Naam bestaat uit 3 woorden en het is een ronde cake.
Hij is inderdaad van THOR maar het is niet Short Circuit. Hint! Naam bestaat uit 3 woorden en het is een ronde cake.
Sunseeker VWC lid 26 feb 2011 #531 Mean Little Bastard? Als ie goed is mag de eerstvolgende een plaatje posten.
ivivuurwerk VWC lid 26 feb 2011 #537 Full Suspension van vuurwerkland? vuurwerkland is volgensmij sowieso goed...