stefantvs VWC lid 29 jul 2011 #41 ik voel een deal aankomen ik leer jou filmen, en jij leert mij......., je weet het wel hahahhaha
Torrr VWC lid 21 aug 2011 #43 Haha geinig topic is dit waarvoor mijn dank Stefan, ik zal eens kijken of ik nog wat kan vinden.
stefantvs VWC lid 26 aug 2011 #44 heeft er nog echt niemand nog een stukkie geluid van een mede freak ?
stefantvs VWC lid 9 okt 2011 #46 En we hebben een nieuwe herken de freak`s Jullie horen er 2 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
En we hebben een nieuwe herken de freak`s Jullie horen er 2 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
de knaller VWC lid 10 okt 2011 #50 Torrr zei: Dat zijn Stefan en ik hahaha, voor radio 3 oktober 2010 Klik om te vergroten... Inderdaad! Laat me raden, Leiden?
Torrr zei: Dat zijn Stefan en ik hahaha, voor radio 3 oktober 2010 Klik om te vergroten... Inderdaad! Laat me raden, Leiden?
hardcore0438 VWC lid 16 okt 2011 #52 leslifan zei: gelukkig sta ik er nog niet op Klik om te vergroten... nou bij deze dan + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
leslifan zei: gelukkig sta ik er nog niet op Klik om te vergroten... nou bij deze dan + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
stefantvs VWC lid 12 dec 2013 #54 Ik zag dit topic weer , en het lijkt me leuk om er weer wat leven in de blazen !! Kom maar op !!
hardcore0438 VWC lid 12 dec 2013 #55 Oef, ik heb er ook nog wel een paar . Ik zal van het weekend eens zoeken !!
Thunderboy VWC lid 12 dec 2013 #56 Heb ff snel wat in elkaar gezet, hahaha Welke (nep)freak hoor je hier op het einde? lol
M MrBonbridge VWC lid 19 jan 2014 #60 Toch vreemd dat ik hem dit jaar voor het eerst gezien heb , 5 mim heb gesproken en dan toch herken op eennfilmpje.
Toch vreemd dat ik hem dit jaar voor het eerst gezien heb , 5 mim heb gesproken en dan toch herken op eennfilmpje.