Speed Limiter

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 4480
Artikelnaam: Speed Limiter
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 64
Effectomschrijving: In salvo's worden verschillende kleuren mines afgeschoten, afgewisseld met verschillende effecten en als slot een knallende finale.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: €44,50

4480.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vind ik zeker een mooie cake, zeer apart en goed uitgewerkt met een geweldige Ti finale. Prijs is mijns inziens net iets te hoog. Met korting hopelijk te krijgen voor rond de 30,- zou goed te doen zijn en komt deze zeker op mijn wishlist.

Vind 44.50 best prijzig.
Maar de cake is wel mooi uitgewerkt.
Vooral de crossettes doen het um!

Ik zit alle nieuwe dingetjes van Katan even bijlangs te kijken en helaas is dit pas de eerste (bekijk op forumvolgorde dus nog maar één lijn te gaan...) waar ik een beetje blij van wordt. Net als alle cakes zijn ook hier de effecten wat magertjes, fluitje en knalletjes aan 't eind lijken sonisch ook niet veel voor te stellen, maar met de variatie opeenvolgend is het best geinig. Moet er alleen nog minstens een tientje van die prijs af...

edit; en meteen de enige (nieuwe) cake van Katan waar ik een beetje blij van werd... ben totaal niet rouwig dat ze niet bij me in de buurt zitten...

Ben ik bijna geheel met je eens Richardus, toch moet ik zeggen dat ze wel naar de freaks geluisterd hebben en veel "salute" finales hebben al dan niet gecombineerd met fluit. Verder vind ik de At Once en de Flashing Salute ook nog wel potentie hebben!

Lekkere gevarieerde cake waarin ik vooral gecharmeerd van de crossettes ben, verder lekkere crackling mines :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan