F Fireworkfreakz19 VWC lid 23 sep 2025 #22 Adnoctum zei: Ik heb m zojuist besteld, blijft altijd een gokje met nieuwe producten maar we gaan t meemaken. Klik om te vergroten... Ik heb deze vandaag ook besteld bij bredavuurwerk ben heel benieuwd wat deze gaat doen in de straat
Adnoctum zei: Ik heb m zojuist besteld, blijft altijd een gokje met nieuwe producten maar we gaan t meemaken. Klik om te vergroten... Ik heb deze vandaag ook besteld bij bredavuurwerk ben heel benieuwd wat deze gaat doen in de straat
YOYOYO VWC lid 23 sep 2025 #23 Adnoctum zei: Ik heb m zojuist besteld, blijft altijd een gokje met nieuwe producten maar we gaan t meemaken. Klik om te vergroten... Mooie koop denk ik. Hier zit ie ook in de collectie.
Adnoctum zei: Ik heb m zojuist besteld, blijft altijd een gokje met nieuwe producten maar we gaan t meemaken. Klik om te vergroten... Mooie koop denk ik. Hier zit ie ook in de collectie.
harry janssen VWC lid 23 sep 2025 #24 Hier ook mee gepakt voor 105 ,ziet er goed uit en ben benieuwd,knap doosje voor die prijs