Special#4 Howling Comet to Cactus

Ik ben normaal wel fan van falling leaves, maar als er weer veel wind in het spel is heb ik toch liever crackling. Hoe dan ook kijk ik zeker uit naar deze cake, veel positieve berichten gelezen, nu maar hopen dat de cake zijn status waar kan maken.

Oh wow dat belooft niet veel goeds met de huidige prijs. Kans is aanwezig dat ik nog een oudje krijg maar als 't deze is en tegenvalt, komt Katan hard op m'n zwarte lijst

Oh wow dat belooft niet veel goeds met de huidige prijs. Kans is aanwezig dat ik nog een oudje krijg maar als 't deze is en tegenvalt, komt Katan hard op m'n zwarte lijst

Het formaat van de bak maakt niks uit als de kruit inhoud maar goed gevuld is
Maar afwachten weer vuurwerk wordt helaas met de jaren
Kapot gemaakt en wordt weer steeds slechter helaas

De hoogte maakt wel degelijk verschil voor stijgvermogen. Enig, mij onbekend, voordeel van nieuw plasticloze fluitbombettes kan dat evt compenseren? We zullen het merken.

De hoogte maakt wel degelijk verschil voor stijgvermogen. Enig, mij onbekend, voordeel van nieuw plasticloze fluitbombettes kan dat evt compenseren? We zullen het merken.

Heb inderdaad geen idee of deze plastic loos zijn volgens mij niet
Alleen wat ik had begrepen zou de hoogte van de doos geen verschil maken
Tegen over de vorige versies

Laten we het hopen zijn al veel producten die dit jaar
Zwaar tegen gaan vallen tegen over voorgaande jaren fingerscrossed

Enige voordeel van hogere tubes is om het effect mooi omhoog te krijgen op de juiste hoogte. Daar zit een bepaalde formule achter.
Met de nieuwe hoogte is of de bombette ook kleiner (de formule wijzigt niet), of de bombette is minder stabiel de lucht in.

Back
Bovenaan